lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 De tøyde bare litt på livmorhalsen, og sjekket at det var nok fostervann, og sendte meg hjem igjen... Ble så skuffa, at jeg begynte og gråte når de sa at jeg måtte hjem igjen. Har hatt noen litt sterke kynnere etterpå, men det er jammen ikke mye.. Skal tilbake igjen imorgen, men hvis de sender meg hjem da, da vet jeg ikke hva jeg gjør. Er så sliten og lei nå..
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Sjønner at du begynte å gråte. Håper kynnerene blir sterkere utover kvelden da. Hvor mange dager over termin er du da? Sender deg masse lykke til om at det skal begynne for deg snart :-)
cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 uff. masse sympati til deg:) håper det snart begynner å skje noe action hos deg:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hvor mange dager over termin er du?? Stakkar deg! Håper det skjer noe ikveld da:-)
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2008 11 dager over termin idag... Men foreløbig ingen tegn til noe fødsel nei, så jeg har ingen tro på at det skjer i natt. Er fryktelig spent på hva morgendagen bringer, jeg orker bare ikke enda en nedtur med og bli sendt hjem. Blir jo sliten både fysisk og psykisk av denne overtiden. Men vi har visst ikke så mye vi skulle ha sagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå