Gå til innhold

Kan jeg bruke en EL-test?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest noe om det her inne, men husker ikke hva som ble skrevet.

Men kan jeg bruke en EL-test for å se om jeg er gravid? Skal ha TR nå i morra, men kjenner ingen symptomer på at den kommer. Noe jeg pleier flere dager i forveien. Også er jeg så utrolig nysgjerrig!! Har ikke tid til å vente til i morra.

Måtte prøve en av testene mine og den sa at jeg har EL. Har den store digitale til Clearblue.

 

Hadde vært utrolig fint om noen vil svare.. Er så sinnsykt spent her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som kan si, sikkert, om du er gravid, er en graviditetstest. Noen får pos. el-test ved graviditet, noen ikke. Noen får pos. el-test, men får mensen allikvel...

 

 

Skrevet

PS. det kan også være forsinket el. Det hadde jeg en pp. Var *så* happy fordet jeg trodde jeg var gravid, men så var det el... Min syklus ble da på 6 uker. Jeg ville ikke stolr på el-testene nei...

Skrevet

Da må jeg vente i spenning til i morra da... æsj..

Var tre dager forsinket forrige mnd, prøvde meg på EL-testen da også. Men da slo den ikke ut.

 

Hehe.. Uff.. Er skikkelig håpløs her ser jeg!! Trodde ikke det gikk å være så utrolig utålmodig!!! Jeg som pleier å være veldig tålmodig til vanlig.

 

Men er det EL i dag så er det bra vi hoppet litt i høyet i går ;-)

 

Takk for svar!

 

Skrevet

Men hadde EL for 15 dager siden. Hadde de typiske EL-smertene, slimet og det slo ut på testen.

Man har vel kanskje ikke EL mer enn en gang i syklusen mene jeg å ha lest et sted.

Skrevet

Hmmmm... Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente til i morgen... TA EN TEST NÅ DA! Haha, er nesten like spent som deg nå! :-D

 

Klem

Skrevet

Hadde jeg hatt en så skulle jeg gjort det. Men var så sikker på at det ikke var noe denne mnd. Men når de "forberedene" TR smertene ikke kommer, så begynner jeg å mistenke noe.Pleier å ha de i noen dager før TR. Ikke kjenner jeg noen jeg kan spørre uten å røpe at vi er prøvere heller... Skulle ønske de solgte testene på bensinstasjoner!!

Skrevet

Når jeg leser det du skriver her, så høres det jo ut som det er en stor sjanse for at du er gravid da... :-) Håper det!!!

Skrevet

Det håper virkelig jeg også!! Skal kaste meg innom apoteket etter jobben i morra :-)

Skrevet

Nå er jeg endelig ferdig på jobb og hjemme igjen. Måtte en tur til svigers på middag også.

Har vært utrolig uggen i dag og har blitt bare kvalmere og kvalmere utover dagen.

Så da jeg fikk tatt testen så sto det selvfølgelig GRAVID der..

......JIPPI!!!!!!!!!

 

Sambo ble så gla at tårene trillet da han fikk se resultatet! Dette er så spennende. Får virkelig håpe på at den sitter!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...