Mamman_til_Adine <3 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hei.. Skal på kontroll til jordmor imorgen, for andre gang med denne jordmoren. Vært mye flytting. jeg grudde meg til forrige gang, fordi alle jeg kjenner som har vært med henne har dårlige opplevelser. Jeg er 19 år, å hun er svært negativ til unge. Jeg forbredte meg på kvasse svar osv, og hun begynte å spørre og grave om mitt alkoholforbruk til vanlig. Jeg vet de skal spørre om drikking før å sånn. Men spørsmålene var sånn: -hvilket forhold har du til alkohol? - hvor ofte drikker du? hva drikker du? hvor mange drikker du? hvor mange ganger i mnd drikker du? Det tok aladri slutt! heldigvis er jeg en person som sjeldent drikker, å det likte hun jo. Men hun mente at jeg manglet noen ark fra legen min på prøveresultat. Idag var jeg med legen for å hente de, for jeg viste ikke hvilken hun mente. Men legen min sa jeg trengte bare de papirene som jeg allerede hadde. Trengte ikke blodtype om jeg var rhesus negativ og ikke alle tok rubella prøvene lenger. Å jordmor var nærmere sint på meg da jeg var med henne for at jeg ikke hadde disse, å nå kommer jeg imorgen med de samme papirene :-( Må legge til at jeg er veldig sårbar person, liker ikke at folk snakker krast til meg når jeg ikke har gjort noe, på en måte... Måtte bare få det ut, gleder meg ikke sånn jeg burde. Er jo i ike 37, å skal sjekke hodet og litt forskjellig regner jeg med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå