Gå til innhold

37,9C... barnehage i morgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt (snart 4) ligger høyt i temperaturen for tiden, men ok form. Har holdt på slik av og på en stund og vi har vært hjemme et par ganger. Da blir han rastløs og urolig. Får dårlig samvittighet for jobben pga stort fravær, men prioriterer jo selvsagt guttens beste.

 

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var rett før leggetid ville jeg sett det an til i morgen dersom formen er ok.

Skrevet

det er vel knapt feber så sent på kveld, ville også sett an dagen etter.

Skrevet

enig meg Libido-

ville sett an i morgen tidlig

Skrevet

Feber er jo betegnet om det er over 38C ... Så sånn sett er han jo bare på grensen til og få feber.. Og om almenntilstanden er bra da så ser jeg ikke hvorfor han ikke skal i barnehagen.. Temperaturen er høyere på kvelden om man har feber eller ei også..

Skrevet

Takk for svar! Var litt redd for å bli svartelista som uansvarlig mor her ;-)

 

Får se ann formen etter en natts søvn.. Selv om lille dovendyret her alltid er litt treg på morgenen her.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...