Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Fikk tips av en veninne om å bestille meg rockering etter fødselen for å få magen tilbake "til det normale", nå lurer jeg på om det er noen som har bestilt rockering fra USA? Kan tenke meg at det er noe billigere enn å kjøpe i Norge...??
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Kjøpte på sports-hoop.com. Betalte vel ca 330 kr inkl frakt, men da var dollaren noe billigere enn den er nå... Vet ikke hvor mye de koster i Norge, men tror det er en del billigere uansett å bestille fra USA.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Dersom jeg skal bestille fra det nettstedet, vil det komme på 408 kroner, og det er vel ikke særlig billig...? eller...? Finnes det andre steder man kan bestille fra...? ? Noen som vet..??
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 hvorfor i all verden må du ha den spesialbestilt fra USA???? en rockering er en rockering, gjør det samma om den er kjøpt i usa eller på en vanlig leketøysbutikk i norge.jeg kjøpte min på BRIO,funker som fjell!!! cluet er at man må bruke de...
Miss Foster Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Du får kjøpt Synnøves Rocering (sammenleggbar) på Vita-apotekene (eller var det Vitrus...?), vel åkke som, den koster rundt 300 kr og da får du også med en video og et hefte med hva slags øvelser du kan gjøre og hvordan. Rockering fungerer veldig bra for å bli kvitt litt rundt livet ja. De barne-rockeringene du får kjøpt i leketøysbutikker er for lette, blir ingen effekt,mens derimot "profesjonelle"-rockeringer, eller hva jeg skal kalle det, er mye tyngre.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Den jeg kjøpte spesialbestilt er tyngre enn de vanlige lette plastringene fra leketøysforretninger og skal vissnok være mer effektive. En forutsetning er selvfølgelig at de blir brukt Er uansett lettere å rocke med en som er tyngre dersom det er en stund siden man har brukt rokkering.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Hvis det er en acu hoop treningsrockering med vekter du skal ha, så får du neppe kjøpt det på brio... Du kan bestille de fra www.rockeringer.no vet jeg. Ellers kjøpte jeg også min fra sports-hoop, men det var da kursen var litt lavere enn nå.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, det er derfor jeg ikke vil kjøpe på lekebutikk... De er neppe like tunge og effektive som de tyngre man får kjøpt på nett eller på Vitus-apotekene... Skal se på Vitus-apoteket å evt kjøpe der istedet, for det var jo ikke så dyrt! Takker!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 joda,tunge rockeringer er sikkert mere effektive,men det er jammen meg lette rockeringer også!de skal faktisk sitte på hoften ca 15-20 min hver dag,og jeg kan love dere at vanlige rockeringer er veldig effektive de og! jeg kjenner ei som kjøpte en rockering med vekter,men den var alt for tung til å orke å holde på i mere enn et par minutter,samt at det gjorde vondt når rockeringen traff henne rundt magen,noe den gjør ganske ofte om du skal rocke i noen mminutter... nei takke meg til en enkel en med vann i på en vanlig leketøysbutikk,den faller aldri ned og blir brukt masse og jeg har flat mage!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå