Gå til innhold

kroppsfasong og vekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått opp en god del i dette svangerskapet, ligger på 10 kilo over gjennomsnittet. Hvor mye som er vann, og hvor mye som er fett er jo ikke lett å si, men jeg har ikke fått store ødeme graden på helsekortet, og det er heller ikke dype merkene jeg får om jeg trykker på anklene. Allikevel føler jeg ikke selv at kroppen min står i stil til den vekten jeg har nå. Jeg er fremdeles slank oventil(hehe, utenom på magen) men rumpe og ben har est ut noe helt ille. Ser nesten ut som tømmerstokker, og passer absolutt ikke inn med resten... jeg klarer ikke få det til å stemme at jeg skal tilsvare vekten jeg har( og jeg har prøvd å trekke fra med å regne med å miste en del kilo under fødsel) Flere som har fått denne deformerte kroppeN?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som meg forrige gang. La på meg 23 kg da. Jeg trodde ikke jeg hadde så mye vann heller, men det raste 10 kg av den første uka. Og resten kom veldig fort etter.

Denne gangen er det kun brystene og magen, men jeg skjønner heller ikke helt hvor alle kg er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...