Gå til innhold

ang pergo og EL. noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt min første kur med pergo denne mnd.dag 14 i dag og har enda ikke kjent NOE SOM HELST til el...? det pleier å stikke og "vondte"litt men har ikke kjent antydning!:( kan den forskyves på pergo eller har den rett og slett bare gått mg hus forbi?? heldigvis hatt sex hele veien uansett sånn i tilfelle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk el før tiden hadde på dag 20 til vanlig, kom ca en uke før med pergo, men hørt folk har hatt de motsatt....

Skrevet

Jeg fikk el på dag 18 på pergo. Hadde en dobbel-kur og merket el VELDIG godt iform av smerter i eggstokkene. Jeg har forstått det slik at el kan komme sent på pergo. Gynekologen sa at det vanligvis kommer mellom dag 14 og dag 21.

Skrevet

Siste Pergo kur hadde jeg EL på dag 22, og det var ingen tvil. Kjenner alltid det kjempegodt med Pergo.

Skrevet

Hei. Jeg går ikke på pergo, men lurer på om en kun begynner på pego dersom en ikke har eggløsning?

Skrevet

jeg hadde både el og mensen. men 39 dagers sykluser....

fikk pergo for å gi prøvingen en dytt, nå er syklusen på rundt 31 dager:)

Skrevet

takk for svar alle sammen:) dag 15 idag og kan kanskje kjennes litt ut som el er her...sting i venstre eggstokk på en måte og oppblåst..men vet jo ikke...får bare vente å se om ting har gått veien..litt lei:( lengter....sukk.. hva menes forresten med trippel kur?hører så mange som sier de får det..jeg fikk ti tabl jeg skulle ta i fem dager fra 4 mensdag... så en såkalt pausemnd..men har de noe virkning den mnd eller er det helt ute av kroppen da? og hva er vitsen med pausemnd?vil ikke ha pause:) vil ha BABY!!:) RABLER SNART:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...