Gå til innhold

Livet etter BiM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå sitter jeg her med to små.....Ei på fem og en på et år...Ofte sliten, ofte lei meg ofte sint, men enda oftere GLAD :o)

Moro å les om hvor desperat mange er, kjenner igjen meg selv, og jo færre pp man har bak seg, jo verre er man :o) Trist å lese om de som FORTSATT prøver og som var erfarne prøvere da jeg begynte å prøve på sistemann....

Moro å følge med på de som først er desperat etter å bli gravid, så lenget de seg SYKE på at graviditeten er over og barnet kommer og når barnet er ute så lengter de etter at kroppen skal se ut som før og det å få tid til seg selv... Lurer på om disse noen gang under prøvetiden i det hele tatt tenker på at graviditet med stor sannsynlighet vil gjøre at matchvekta går opp noen kilo og at strekkmerker trolig kommer..Lurer på om de tenker på at de KAN faktisk få kolikkbarn og barnet kan bli en "sutreunge" av dimensjoner i de første ÅRENE av sitt liv.... Tenker noen av dere på det ;o)

Trist å lese om de som koser seg hele veien og plutslig sitter der med en engel i armene,-eller et meget sykt barn som de ikke vet om hvor lenge de vil få beholde...

Rørende når et nick med flere titalls pp-er bak seg ENDELIG får den til å sitte.....

Sniker meg inn her og savner den spennende tida som prøver noen gang, og tenker på hvor enkelt alt var uten barn....Glad for at jeg er feridg med bebiser..... Glad for at akkurat mine barn ble som de ble.... Glad for at jeg bare VET at jeg har fått de barna jeg vil ha og at de har blitt så perfekte for meg :o) Jeg vet at nå er det nok for meg iallefall :o)

Jeg leser her inne og deler gleder og sorger, og irriterer meg grønn noen gang:o)

En gang Bimmer alltid Bimmer he-he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte logge meg inn for og skrive at det du skrev der var veldig bra formulert:)

Fikk litt tårer i øya hehe!

Skrevet

Bra skrevet!

Gleder meg til jeg er der du er nå, og har de smårollingene jeg så sårt ønsker meg :)

Kos deg med dine to små

(og kanskje en forlovelse snart mtp nicket ditt ;-)

Skrevet

Flott innlegg! =)

Jeg var syk i 3mnd da jeg gikk med lillegutt på 2år, spydde i hytt å pine.. Jeg vet hva jeg går til, og det er absolutt verdt det!! Selvom jeg ofte tenkte på at jeg aldri ville bli gravid mere.. hehe.. Er i 10pp nå.. Tar en dag om gangen.. Selvfølgelig kan man få en kolikkunge, sånne ting kan man ikke ta på forhånd.. Det må man ta når det kommer..

Skrevet

Veldig bra innlegg!! :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter denne her, jeg, for jeg synes det er et bra innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...