stinky-monkey Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Når er det vanlig å begynne med dette? Husker jeg drakk bringebærblad-te på slutten av sv.skap nr.2, men det er så lenge siden at jeg ikke husker når jeg begynte. Kom ikke på dette i forrige sv.skap..he, he.. Men tenkte jeg skulle prøve det igjen denne gangen. Husker også at jeg drakk lakrisrot-te på slutten av det sv.skapet, for å sette igang fødselen. (det var eneste fødsel som started naturlig av seg selv, og eneste fødsel jeg har drukket bringebærblad-te og lakrisrot-te :-)
BABY-JENTE Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 i uke 32! noen begynner i uke 30. det skal ikke fremskynde fødselen, det det hjelper på er å styrke livmoren og huden. skal gjøre fødselsforløpet kortere, og mindre sjanse for revning og bruk av tang og vakuum
stinky-monkey Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, vet at det ikke skal fremskynde fødselen med bringebærblad te eller kapsler. Men lakrisrot teen skal visst fremskynde fødsel tror jeg. Jeg er ikke intresert i å fremskynde fødselen, jeg har det overhodet ikke travelt denne gangen...he, he! Men min andre fødsel var den kjappeste og letteste fødselen av alle, så tenkte at det kanskje hadde en sammenheng med at jeg drakk bringebærblad te :-) Oki, så i uke 32, da kan jeg altså begynne nå jeg da :-) Får dra ned og kjøpe det i morgen, da!! Takk for svar :-)
BABY-JENTE Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Blir alltid så glad når jeg hører folk si at det har gitt dem en lettere fødsel, da ser det lyst ut for meg også! Hvis du vil spare nesten 100 kr, så lønner det seg å bestille dem fra dette nettstedet, det har jeg gjort : http://www.urtesenteret.no/index.php?categoryID=334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå