Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 hvor står det hva man ikke bør spise ? majones, er det farlig? trodde ikke det, men så ett annet innlegg her om noen som lurte på det..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hvorfor kan man ikke spise majones????
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 vet ikke, bare leste ett annet innlegg at det var rått egg i det eller sånn, men spist masse majones jeg men..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Hva så om det er rå egg?? Jeg har meldt meg helt ut av den der mat debatten jeg altså, blir for mye for meg å tenke på hva jeg ikke skal kunne trykke i meg. Jeg spiser det jeg har lyst på, og det er ikke mye om dagen, men det er bl.a. både myke oster, sild og muggost.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Helt enig. Hvis man skal tenke på alt det kan man liksågodt la vær å gå gravid da det kan tyde på å virke mer risikabelt enn noengang. Jeg blir litt lei av alt dette hysteriet. Snakket litt med legen min som sa følgende; " Det som ikke er bra for deg er ikke bra for babyen. Med andre ord så holder det å tenke sunn fornuft. Man holder seg selvsagt unna alkohol og sigaretter og høyrisikomatvarer som muggost og blåskimmerost og rakfisk, men utover det kan man faktisk spise det meste". Jeg forholder meg til det jeg!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Helt enig med anonym over. Synes det blir for mye hysteri til tider. Om de skulle gå alle matvarer i sømmene så finner de sikkert noe som er skadelig på alle sammen. Bruk sunn fornuft folkens. Hvis alle skulle tenke at det og det er farlig så er det jo nesten rart at det blir født så mange barn hvert år. Tenk heller på alt godteriet, potetgull og brus som en propper i seg. Det er vel heller mer skadelig, både for mor og barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå