hønetuppa ønsker barn Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har termin i slutten av november og det hadde vært koselig å komme i kontakt med andre kommende mødre:)
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hei, hedmarking her. Hvor i fylket er du fra? Jeg har menstermin 25. des og ul.termin 1.1.09. Bor i Solør.
hm24 Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 jeg har termin 27 november, er fra løten.. du da???
HønePøne, Lillemann og Tuppa Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 jeg har termin 11 desember og bor på hamar
hønetuppa ønsker barn Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har termin 22 november, så vi kan jo ende opp på føden sammen:-) Skal du til Elverum eller?
hønetuppa ønsker barn Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er fra Hamar. Du kan jo skrive til meg på [email protected] hvis du vil:-) Er lettere å skravle der enn her.
hønetuppa ønsker barn Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er 28 år og bosatt i Hamar. Kan bli lenge å gå hjemme et helt år, så hadde vært koselig å komme i kontakt med andre gravide/nybakte mammaer:-) Kanskje kan vi ta en cafetur el dra på babysvømming el no. De som vil kan skrive til meg på [email protected] 6 uker igjen til termin:-) Gleder meg masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå