Julistråle Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jenta mi på 3 måneder HATER å sitte i bilstol. Dette har pågått siden hun var født og jeg syns det er så leit og kvier meg for hver gang vi må ut med bil. Hun liker å sitte i vippestolen sin, men ikke i bilstolen. Kjører jeg et lite stykke pleier hun å sovne, men det er alltid skriking både før hun sovner og med en gang hun våkner. Noen som har noen gode tips? Vi har familie og venner både her og der, ønsker å besøke de snart... Alle jeg spør har babyer som elsker å kjøre bil, men her er det et sant mareritt...
kitty08 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Det er ikke alle babyer som liker å kjøre bil, nei. Men når de er så små som din, er det vel ikke fordi hun kjeder seg. Er du sikker på at hun ikke sitter vondt? (om du kan låne et annet sete av venner og se om hun er like illsint da?) Fra jenta mi var 4 mnd (7 mnd nå), har hun hatt en egen "underholdningssentral" i baksetet med leker (roterer på dem), og er da passe fornøyd, men skal jeg kjøre over 20 min, så legger jeg turen til lur-tid ...
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Var sånn her også til hun ble ca 4 mnd. Så gikk det greit til hun ble 8 mnd. Da ble hun hysterisk igjen. Men siste 2 ukene har gått fint igjen. (Snart 9 mnd nå). Er vel sånne perioder man må igjennom tenker jeg. Har hatt samme problemet med å ligge i vogna også. Men det går for øyeblikket bra det også! =)
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hørt om flere som det hjalp å bytte stol, fordi de tydligvis satt vondt i stolen. Gutten min var heller ikke noen fryd å ha i bilen de første 6 ukene, men så tok vi ut spedbarnsinnlegget da satt han nok bedre og kjøpt sånn bøyle med rangler på som henger på stolen (super underholdning, koster 299,- fisher price)Min gutt er snart 3 1/2 mnd gammel og elsker å slå i og fange ranglene. Nå går de kjempefint å kjøre bil:-))
Trulte76 Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 min på 7 uker er sånn han også. skriker opp til 10 minutt så er det stille..men da sover han også. Men gikk helt fint da jeg skulle besøke mine foreldre for ei uke siden. bor 3,5 time unna, men ferje midt i turen..gikk bedre enn forventet..men er den skrikinga/klaginga før han sovner da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå