Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 hei! Jeg har blitt operert for dette for noen år sia, var veldig forskjell. Men nå , etter jeg ble gravid har de blitt ulike igjen!!! Er det flere som har opplevd at de har vokst ulikt? Å tror dere det retter seg opp igjen?? :S
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 hei her også er mine veldig forskjellig. de var det første gang jeg var gravid å ammet også men det rettet seg igjen etter en stund så tror nok det skal gå bra =) er vel bare at de ikke vokser i takt med hverandre. de blir nok like igjen med litt tid skal du se =)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Hvordan er operasjonen, er det silikon i den minste?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Om du skal ta silikon tar de i begge, for å få lik form osv,, men mere i den minste liksom. Jeg tok vekk på den største jeg, men de opererte begge likevel der og. Har du tenkt på gjøre det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå