Gå til innhold

Usikker og trenger litt meninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i dag. Har ikke vært i form. Kvalm og slapp. Men minin har vært så rolig. Har egentlig ikke kjent så mye liv i dag og når jeg skikkelig dytter på magen fikk jeg et vagt spark tilbake.

Har hatt noen tak i ryggen og magen er ganske stram til tider.

Tror dere at det begynner å skje noe eller burde jeg ringe å få en ctg? Skal legges til at denne ungen pleier å være aktiv...

Hilsen ei som er litt bekymret:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville kontaktet føden jeg:) så slipper du å gå rundt og bekymre deg..

Skrevet

Kjempeslitsomt når baby blir så rolig, jeg blir alltid like bekymra. Har vært på sykehuset for sjekk 2 ganger sjøl. De sier jo vi skal ringe og få det sjekka!

Når det er sagt, har flere venninner som sier at ca ett døgn før fødsel har de merka at babyen har roa seg ned, og blitt mindre liv. Sier ikke at du kan stole 100% på at det er det som skjer hos deg, og hadde sikkert ikke stolt på det sjøl... Uansett bedre å ta en tlf til føden enn å bekymre seg halvt ihel.

Har du forresten prøvd å drikke cola og legge deg på sofan en halvtime? Jeg gjorde det sist, etter oppfordring fra JM, og fikk kontakt med minin igjen, så jeg slapp å ta turen til sykehuset.

Lykke til, håper det går mot fødsel for deg, jeg da:)

Skrevet

Har ikke gjort noe annet i dag og da jeg tilslutt fikk puttet noe mat i munn kom det heller ikke noe mere spark. Vente en time til å se om det skjer noe tror jeg:)

Begynner å bli litt utolmodig også....hehe

Skrevet

Jeg synes du skal ringe føden og si akkurat slik det er, og da vil de fortelle deg hva du skal gjøre, enten komme rett inn eller kansje de råder deg til å legge deg ned etter å ha drukket ett glass juice med isbiter og kjenne etter liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...