Gå til innhold

svak billigstrips, 3 - 4 dager etter sterk clearblue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg gjør meg selv sprø snart.

Er 4 + 2 på vei. Tok en tydelig positiv test på fredag, og en enda klarere på lørdag. Begge clearblue.

Idag er det mandag, og jeg tok en sånn billigstrips når jeg kom hjem fra jobb. Den ble veldig svak.

Er dette noe jeg trenger å bekymre meg over?

Jeg har mistet før, og er livredd for at det skal gå gale igjen.

Noen som vet noe om at de der billigtestene ikke slår ut like tidlig som clearblue? Den var jo pos, men svak.....

....kommer til å bli noen laaange uker fremover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror bare du skl slutte å teste... Billigtestene er slettes ikke alltid like sterke, og det betyr ikke at du er mindre gravid... Det vil bare gjøre deg mer bekymret å fortsette testingen. Det vil ikke redusere redselen din!! Så lenge du har fått en tydelig test, så er du gravid, ja:) Hvis du skulle være så uheldig å miste på den ene eller den andre måten, så vil fremdeles hcg-en være i blodet ditt en stund etterpå, så det hjelper ikke så mye det der... Jeg testet positivt i uke 10 hadde en ma i uke 11, spiren hadde dødd i uke 6 eller noe sånt...

Skrevet

Hei:)

Du sier du tok testen da du kom hjem fra jobb, ikke sikkert det var så mye hCG i urinen da, er jo mest på morgenkvisten.Særlig viktig er det jo å ta da når man er så tidlig i svangerskapet.

Kan jo nevne at selv tok jeg digital test som lyste gravid før jeg var ferdig å fukte den omtrent, mens billigtesten bare hadde svaaaaaaaaaaak strek, nesten usynlig.

Lykke ti!

Skrevet

Jeg gjorde det samme som yarn over her, tror ikke de billigtestene er helt best....hvertfall ikke hos alle..

Skrevet

Ja, blir tullete av dette. Klarte jo ikke å styre meg, kjørte ut og kjøpte noen clearblue til. Tok en nå, og den var positiv men svakere enn den for tre dager siden. Men tok den nå ikke så mange timer etter at jeg sist hadde vært på do. Skal ta en i morgen tidlig, så skal jeg hive alt som heter tester laaangt bort. .....;O/

Men er det noen som vet; kan tester forandre seg fra sterk til svakere, og alt allikevel ok????

Skrevet

slik var det med meg også. di billigtestene viste svakt positivt, tok vel 3-4 stk :)) hehe... så klarte ikke å roe meg før jeg hadde tatt en CB-digital å det blinket ikke lenge på det time glasset før det sto gravid. så har roet meg ned nå, å nyter tiden framover :))))

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...