Gå til innhold

12 fullgådde uker !!!! :)


April-Goll

Anbefalte innlegg

Hææærlig!! Senker skuldrene mer betraktlig nå! :)

Har mest lyst å rope det ut, hehe .. Prøve og holde meg litt til ..

Flere??

Klem !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også! Føler nesten jeg er den siste her i aprilklubben... Heldigvis er vi flere! Har fortalt det til ganske mange nå. Det er veldig morsomt å høre reaksjonene. Vi bor for tiden veldig langt unna familie og venner, så har ikke fått sagt det face to face til noen da... Litt synd, men... Morsomt likevel. Må vel fortelle det på jobben snart da. Gruer meg litt fordi jeg jobber i vikariat og fikk skrevet under kontrakt for resten av året i dag.... Føler jeg har lurt dem litt, men det går vel bra. Vet jo at de ikke kan gi meg sparken, men det er jo kjipt om de blir sure og da...

 

Men mest av alt er livet fantastisk! Stryker meg ofte over magen selv om det ikke er all verdens til mage ennå :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse :) Jeg hadde mine 12 uker for noen dager siden, og det føles fantastisk! Endelig kjennes det ut som om jeg kan slappe av litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Jippiiii!!! Hadde nesten glemt at det var i dag! Enda jeg har hatt skikkelig nedtelling=) Det er en skikkelig glafølelse, selv om det er langt igjen. Syns også det er hæææærlig!

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi offentligjorde det idag! :)

Var hos legen min tidligere idag å da fnn vi hjertelyden,

rett under navlen !! Hææærlig, ca 140 slag i min.

Var en helt utrulig følelse, følte meg så glad da eg gjekk i fra lege kontoret. Trur eg ringte til 5 stk på 10 min ! hehe..

 

Gjekk ned på jobben min etterpå, har små grudd meg no i en ukes tid

for å sei det til sjefen pga ho ER spesiell og at eg må bli ompassert pga voldelige brukere...Gjekk som eg forventa, ingen gratulasjon og få der ifra, praten gjekk heller ikke så glatt.......

 

Gjekk så inn på mat rommet, der satt en kollega, å ho fortalde meg att ho og var gravid, kun ei uke lengre på vei enn meg!

Kunne da fortelle at reaksjonen fra ledelsen hadde ikkje våre noko bedre da ho va der.... Lang og go prat med henne,

kjenner det det er godt å ha "en til på samme lasset" og samme situasjon...

 

Bestemt meg no at jobben skal ikje ødlegge gleda for gollen i magen,

rettigheiter har ein når ein er gravid !!!!

 

Blei litt lengre en planlagt dette, men men..

Vil berre seie GRATULERER SO MASSE MED 3 MND TIL DYKK OG!!!

Kos dåkker framover !

Go klem herifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi:) Er 12 uker i dag:) Å det er så fantastisk.................. Har begynt å fortalt det til folk og det er egentlig en lettelse siden jeg er kvalm, men håpet er att kvalmen gir seg nå snart:)

Hurra for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle sammen med overstått 1.trimester!

Jeg er 12 fullgåtte på søndag, så har noen dager igjen, men vi fortalte det til resten i går (onkler og tanter og sånn).

Sendte en egenkomponert sms med meldingen:

 

Når snøen har smeltet og blomstene gror,

Før april måned blir til mai.

Da vil nok den lille i magen bli stor,

Og to blir til 3 – jippijai!

 

Fikk veldig mange gla'meldinger tilbake, så det var deilig å ha fått det ut:)

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...