Gå til innhold

Julegavetips til besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine besteforeldre altså. Har ingen barn ennå. Har begynt å gå tom for ideer..:P

Så hva gir man til de som har alt? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat feks. Dra på julemarked og kjøp mat. Der finner man ofte spesiell, hjemmelaget mat. Eller spekemat, multer. Eller annen mat de ikke unner seg hver dag. Jeg ga alltid bestefar helsetrøye. Nye bøker om gammel lokalbyhistorie. Også er det jo lov å spørre hva de ønsker deg.

Skrevet

Takk for svar=) Kjøpte noe alla det i fjor. En kurv med vin, spekemat, konfekt + +. Har spurt hva de ønsker seg, men de sier bare at det er gave nok å feire jul med oss barnebarna. Så søte da=) Men blir nok noe i den duren i år og. Iallefall til det ene besteforeldreparet. :)

Skrevet

har du vært inne på monogramservice.no? hvis ikke bør du ta turen innom. hva med hver sin morgenkåpe derfra der det står brodert enten navnene eller bestemor og bestefar? da blir det jo en personlig gave. de har jo altmulig. sengesett,håndklær osv.. med navn

Skrevet

Gaversomforandrerverden.no

Vi gir bort et par geiter hver jul og det er stor suksess. Sist år donerte min bror en julemiddag til kirkensbymisjon som vår gave. Vakkert på julekvelden. Kanskje en ide?

Ellers så er som nevnt over en kurv med lokalprodusert mat min favoritt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...