MrsMoo Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hadde en del sammentrekkninger i underlivet i helgen og var hos kontroll hos jordmor i dag. Spor av blod i urinen og fått beskjed om å ringe føden om jeg får sammentrekkninger igjen. Skal levere inn urinprøve til dyrking for å se om det evnt. kan vœre urinveisinfeksjon. Noen som har vœrt borte i det samme??
*tornerose* Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Heia. Skrev et lignende innlegg for noen uker siden. Jeg fikk også påvist blod i urinen fra uke 32 og utover.... har også mye sammentrekkninger og nedpress (så regner med at det er det som er grunnen)...... Hvor mye blod hadde du?..... Jeg har ligget på 3+... Det var ikke urinveisinfeksjon hos meg i alle fall, hadde kun utslag på blod, ikke protein eller leukocytter!!!!! Da jeg skrev innlegg her inne var det ganske mange som hadde hatt påvist blod i urinen, så tror nok ikke det er noe å bekymre seg over.... selv om det ikke er noe kjekt....
MrsMoo Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Takk for svar! Skal til JM igjen torsdag. Fikk akkurat beskjed fra legekontoret at de mente at det ikke er urinveisinfeksjon. Så da krysser vi fingrene for at lillemann holder seg i magen til fullbåren tid!
*tornerose* Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Ja får håpe det :-) Du får komme med en oppdatering på torsdag da hvordan det gikk hos jordmor. Om det fremdeles er blod mener jeg. Jeg har som sagt hatt det helt siden uke 32... ved hver kontroll etter dette.... men de mener at det kan være små blodkar inni der som sprekker pga. trykket ned mot bekkenet.... har fått beskjed om at lillegutt ligger veeeeldig godt og langt nedi bekkenet......
MrsMoo Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Phuuuu prøven var fin (spor etter proteiner), ikke noe blod!! Så da er det bare å puste lettet ut! Takk for svar!
*tornerose* Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Så bra :-) Sånn var det hos meg også. Fikk beskjed om å komme med ny urinprøve og da var det ikke noe blod i det hele tatt..... Men 2 uker etterpå var det blod igjen, merkelige greier..... Men det betyr jo ikke at det samme skjer i ditt tilfelle.... Legen mente det var svangerskapsbetinget, så da får en vel roe seg ned med det :-).....
MrsMoo Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2008 Det får vi! Når har du termin? Hvor skal du føde?
*tornerose* Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har termin 23. okt. (2 uker igjen) :-) Og skal føde på Haugesund sykehus.... Hva med deg? :-)
MrsMoo Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2008 Ahhh litt lengre her ja! Har termin 27. desember, men tror det blir KS litt før. Hadde KS med 1 mann pga. prolaps i ryggen. Riksen i Oslo! Tenk når jeg har bare 2 uker igjen..... sukkk.... :}
*tornerose* Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, ikke lenge siden jeg tenkte det samme som deg, lengtet etter å være lenger på vei..... men tiden har bare sust avgårde og plutselig så er en såååå nære termin :-) :-) Er dette nr. 2 hos deg?.... Vi venter nr. 3 og har 2 jenter fra før :-) Nå kommer lillegutt og vi gleder oss så utrolig masse alle sammen :-) :-)
MrsMoo Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2008 Nr. 2 på oss og det blir også en gutt! Så kjekt med to jenter og en gutt!! He he ja dagen kommer vell fortere enn jeg aner. Har hatt ett litt tråkig svangerskap og har vœrt sykemeldt siden august. Med andre ord har god til til å sitte å vente. Er ferdig med alt som har med jula å gjøre untatt å bake. Laget julekort (bare å bestille) etc. Folk tror jeg er hakke gal! he he Da blir det spennende å følge med her inne hvordan det går med deg! Lykke til!
*tornerose* Skrevet 10. oktober 2008 #12 Skrevet 10. oktober 2008 Oj, så flink du har vært da, ferdig med julepres. å alt du da :-) Så hærlig da, slippe å tenke på slikt når en er oppi alt "babystyret" :-D Ikke dumt!!!! Uff vet hvordan det er når ikke formen er på topp & det å gå sykemeldt. Har vært sykemeldt en god stund nå på slutten jeg også... Tusen takk for lykkeønskninger. Samme til deg :-) Har sååå lyst til å treffe lillegutt nå, men må vel bare smøre meg med god tålmodighet da jeg gikk 8 dager på overtid sist gang :-/ Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå