Blomsterbarn Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har termin i dag og har fått bihulebetennelse. Det dunker og verker i hodet. Snørrer gult hele tiden. Har feber og føler meg rett og slett syk. Hva gjør jeg om fødselen starter nå? Jeg kommer ikke til å ha almenn tilstand god nok til å tåle timevise påkjenninger her. Bør jeg ta kontakt med lege for å få antibiotika eller no? Eller er det kanskje ikke bra å gå på antibiotika nå? Noen som har råd eller trøstens ord her? Snufs...
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har hørt at kroppen da klarer selv å "utsette" fødelsen, siden kroppen ikke er i full stand til å føde ett barn i den tilstanden din kropp er i nå. Håper det er et trøstende ord? For ellers vet jeg faktisk ikke. krysser fingrer og tær for deg for at fødselen går bra hvertfall:)
Blomsterbarn Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Da får jeg bare håpe på at kroppen hører på seg selv og finner ut at det ikke er lurt å føde nå:-) Føler heldigvis ikke på meg at noe fødsel er på gang heller her.
lille sprelle Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 ehhh - hvis det "bare" er bihulebetennelse som er problemet, så vil du sikkert klare det! Jeg var utrolig syk og hadde vært det lenge og ble igangsatt som forsøk (før det endte i keisersnitt pga at det sto om livet til meg og den lille). anbefaler sterkt en tur til doktoren - de vet å gi deg rette type antibiotika dersom det er betennelse. Bruk nesehorn med saltvannsskylling - ikke gi deg selv om det ikke renner gjennom - det blir åpning til slutt! mentolatum er også en fin ting god bedring!
du og jeg og vi to Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Vet ikke om det er noen trøst, men jeg vet om ei som lå med 40 i feber, influensa - og var helt elendig, men da fødslene begynte, var det det som om det overtok, og hun merket ikke noe til at hun var syk. Uansett ville jeg ringt lege i morgen, kanskje de kan ta det med antibiotika. God bedring!
OsloMor Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Hei og hå! Jeg hadde også bihulebetennelse da jeg fødte nr 2, etter fødselen løsnet det opp i der og jeg husker jeg måtte snyte meg hele tiden etterpå. Ta nesespray og skyll med nesehorn og saltvann! Lykke til:-)!
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 jeg hadde det på samme måte da jeg skulle føde. Merkelig nok forsvant det så godt som da fødslen startet. Jeg var utrolig sliten under fødselen, men den gikk som en drøm likevel! Kroppen er utrolig, så enten venter den nok med å sette igang fødselen, ellers vil den klare det på et vis. Men ville tatt en tur til legen uansett Lykke til! og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå