pusejenta2 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Dette er andre gangen jeg har fått mens bare i 2 dager og den tredje dagen kommer det bare ut litt brunt blod? Noen andre som har det samme?
Små Einsteins Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Akkurat det samme her, har hatt mens i 1-2 dager det siste året og bare brunt etter det.Lurer på om dette kan ha noe å si om det er vanskeligere å bli gravid osv men fikk aldri noe svar når jeg la ut innlegget.
nypåtur Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Jeg har hatt kort mens denne perioden, og enda så kom den 1 dag før tia. Jeg blødde mye i 2 dager så er det bare utflod. alrdi hatt det sånn før. Jeg var nå å sikker på jeg var gravid før denne da, så tenkte kanskje det var abort siden jeg blødde litt mer en vanlig. men den var litt vel kort... blir spennende å se når neste EL slår ut.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hei dere, Jeg har også fått ganske så kort mens etter p-pilleslutt, men det ser ut for at det har begynt å ta seg opp igjen nå. Iflg. gynekologen min trenger det ikke å være galt, men det kan også skyldes svak eggløsning.
Små Einsteins Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg var på ahus i går og tok innvendig gu og nevnte det at jeg hadde mens i 1-2 dager og at jeg hadde kort syklus.Legen mente at det var normalt noen hadde en dag mens andre hadde 10dager.Får håpe hun har riktig og at det ikke er noe galt med fruktbarheten og el:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå