Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er 11+5 og snart på vei over i 2. trimester. Er så deilig å være ferdig med disse bekymringsfulle første 12 ukene. Hjertet banket og han snurra salto for oss... Alt så veldig fint ut, så da kan jeg puste lettet ut og glede meg over det lille vidunderet og vente på sparkene
Vil Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Så gøy! Gratulerer. Men, HAN sier du? Fikk du vite kjønnet også, så tidlig?
mortilgutt Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Ååååå... så spanande!!! Eg skal til ultralyd i veke 7....det vert óg spanande og sjå korleis det står til inni der, om det er ein eller to.....Det vart sett inn to nemleg. Lukke til!!!
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2008 Nei, jeg vet ikke hva det er... Jeg sier automatisk han visst... Har en gutt fra før... Hadde vært koselig med jente denne gangen Jeg var også på UL i uke 7... Er jo så koselig I uke 12 ser man mye mere...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 for en fin opplevelse:) Var det innvendig eller utvendig UL?
bettansol Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 ja det er koseli å ta en titt hva som skjer dær inne:-) jeg var i UL i uke 7 og er så heldi at jeg får en til i uke 11 eller 12...så det blir spennende å se forandringen...var flere ganger i UL med mine andre to barn og syns det er kjempespennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå