Gå til innhold

Hvorfor lager dere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

med umodne, barnslige, prompende, spilleavhengige, sure, ufordragelige, utro drittsekker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du nevner over er slik som mannfolk blir pga sure kvinnfolkt

Skrevet

Alle situasjoner er ikke svart/hvit.. Ikke glem det da..

Skrevet

Ja da, det er nok kvinnfolka sin feil det og, dakkar lille mann!

Skrevet

Jeg lagte barn med en snill, ansvarsfull, søt og god mann jeg, men som noen mnd etter fødsel dessverre muterte og ble til det alt det du nevner :(

Skrevet

Skulle tro menn var til bare for at vi skal kunne formere oss, og så hive dem på skraphaugen etterpå!

Skrevet

Me fekk unge for å redde forholdet.

Skrevet

Ja, det var jo sikkert smart.........

Hvordan går det med ungen?

Skrevet

Jeg brukte ham bare til sæddonor, så for meg kan han være som han vil, sånn til daglig. For det ser ikke jeg. Hadde forholdsvis bra utseende, så det var nok for meg.

Skrevet

Stakkars dere som har slike menn.... Sikker på at dere damer er like umodne og ufordraglige selv.

Skrevet

;-) gjor 'kje da då.

Tenkte å slå meg på den ironiske bølga, men det funker best in real life

Skrevet

kvinner er fra venus og menn er fra... hælvete;)

Skrevet

HA,HA,HA, håper ungen ikke arver egenskapene hans da, hvis han er en nattpromper!

Skrevet

Hva skal vi med mannfolk?! Bare noe herk!

Skrevet

Noen menn er bedre enn andre da,men jeg tror man går etter biologiske/genetiske prisipper, og det er ikke alltid disse samsvarer med oppdragelse og oppførsel. Men all vil ha sterkt avkom, så om man inngår disse byttehandelene med kosmos, sterk unge mot drittsekk mann så er det noe man på sett og vis gjør av egen fri vilje, de fleste er stand til å lukte "drittsekker" og gode gener på lang avstand. Jeg er temmelig frisk og har sikkert bra nok gener, så ergo tillater jeg meg å oppføre meg deretter!! Så lenge man skjønner at drittsekkene med bra gendepot skal brukes som avlsokser er saken grei, skal man ha dem i hus blir det gjerne værre!!!! Alt til sitt formål er mitt motto!!!

Skrevet

De fleste innlegg her på siden går på at menn er umulige, uansvarlige, barnslige, utro , urenslige osv. osv.

Men barn blir det av det!

De er ihvertfall potente, da. - det er da noe?

Men er de gode elskere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...