Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 med umodne, barnslige, prompende, spilleavhengige, sure, ufordragelige, utro drittsekker?
Flæskpølsa Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Det du nevner over er slik som mannfolk blir pga sure kvinnfolkt
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Alle situasjoner er ikke svart/hvit.. Ikke glem det da..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Ja da, det er nok kvinnfolka sin feil det og, dakkar lille mann!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg lagte barn med en snill, ansvarsfull, søt og god mann jeg, men som noen mnd etter fødsel dessverre muterte og ble til det alt det du nevner
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Skulle tro menn var til bare for at vi skal kunne formere oss, og så hive dem på skraphaugen etterpå!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, det var jo sikkert smart......... Hvordan går det med ungen?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg brukte ham bare til sæddonor, så for meg kan han være som han vil, sånn til daglig. For det ser ikke jeg. Hadde forholdsvis bra utseende, så det var nok for meg.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Stakkars dere som har slike menn.... Sikker på at dere damer er like umodne og ufordraglige selv.
hit og dit Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 ;-) gjor 'kje da då. Tenkte å slå meg på den ironiske bølga, men det funker best in real life
Bunnies by night Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 kvinner er fra venus og menn er fra... hælvete;)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #13 Skrevet 6. oktober 2008 HA,HA,HA, håper ungen ikke arver egenskapene hans da, hvis han er en nattpromper!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #14 Skrevet 6. oktober 2008 Hva skal vi med mannfolk?! Bare noe herk!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #15 Skrevet 6. oktober 2008 Noen menn er bedre enn andre da,men jeg tror man går etter biologiske/genetiske prisipper, og det er ikke alltid disse samsvarer med oppdragelse og oppførsel. Men all vil ha sterkt avkom, så om man inngår disse byttehandelene med kosmos, sterk unge mot drittsekk mann så er det noe man på sett og vis gjør av egen fri vilje, de fleste er stand til å lukte "drittsekker" og gode gener på lang avstand. Jeg er temmelig frisk og har sikkert bra nok gener, så ergo tillater jeg meg å oppføre meg deretter!! Så lenge man skjønner at drittsekkene med bra gendepot skal brukes som avlsokser er saken grei, skal man ha dem i hus blir det gjerne værre!!!! Alt til sitt formål er mitt motto!!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #16 Skrevet 7. oktober 2008 De fleste innlegg her på siden går på at menn er umulige, uansvarlige, barnslige, utro , urenslige osv. osv. Men barn blir det av det! De er ihvertfall potente, da. - det er da noe? Men er de gode elskere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå