Hakuna Matata Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 hei! er kommet til uke 28, og våkenettene baller på seg. Jeg sover til kl 03 ca, og er deretter våken i mange timer, ligger og vrir meg rundt og rundt... Hender jeg sovner ved 7-tiden når mannen min har reist på jobb, men stort sett skal jeg jo opp selv på jobb - og da blir det noen trøtte dager! Mest i helgene jeg får sovet litt ekstra. Det er vel kroppens forberedelse til våkenetter : ) Er ikke noe sofasover på ettermiddagen heller, så jeg får ikke hentet det inn. Varer dette helt frem til fødselen tro?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hei:-) Jeg er i uke 33 å sover fint lite. Har hvert slik i noen uker nå. Våkner for å gå på do å våkner av krampe og når det ikke er noe av de delene ligger jeg bare våken å vrir masse på meg og får rett og slett ikke til å sove. Utrolig irriterende og meningsløst å bare ligge våken. Hehe. Noen netter står jeg bare opp, drikker litt og ser litt på tv eller noe. Studerer så det hender om nettene når jeg ligger våken alt for lenge at jeg bare slår av vekkeklokka og ligger litt lengre. Har hatt perioder hvor det har vært så ille at jeg har blitt liggende kvalm hele dagen. Nå har jeg en periode hvor det går litt bedre. Blir så utslitt av det, spesiellt på ettermiddagene, så det blir mye sofasliting her. Om man ikke for sove er i hvert fall hvile viktig:-)
pusekvinne Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Er 37+2 og har hatt det sånn siden begynnelsen av juli.. Men den siste uka har det snudd seg. Jippi! Ta dere en kjapp en før du skal sove. Har vel funnet ut at det var det som hjalp best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå