Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Har vært gravid siden August, men at det var trillinger der inne, kunne jeg ikke engang drømt om! Legen har gitt meg termin 13.Mai men av en eller annen grunn er det også sannsynlig t.o.m 17.mai!:):) Det er to gutter og en jente:) Men siden det er trillinger kansje de blir født for tidlig? Huff nei, får ikke håpe på det;-) SÅ ER DET NAVN DA;-) Har to jenter fra før som heter Stine og Petra:0 Hvis dere hadde to jenter som het Stine og Petra og ventet trillinger....HVA HADDE DERE KALT DEM??
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Måtte bare inn her å se hva du skrev her Like mye tull her som på navnedebatten. Her var det mai du hadde termin, og ikke desember, juli eller juni. Festlig Hvis du har vært gravid siden august, ville jeg likt å sett den gynekologen om greide å se kjønn allerede ) Seriøst, nå må du gi deg altså!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Faktisk hele 9 uker på vei, og vet kjønn!!! En sensasjon )) LOL
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 HAHAHAHAHA!!!! Vet du hva jeg har faktisk fått RIKTIG DATO AV LESÅGEN NÅ DET ER 13.MAI PLUSS AT EN PÅ NAVNEDEBBATEN VAR SÅ SNILL OG REGNE DET UT FOR MEG!!! SÅ DET ER SANT!!! SA JEG IKKE AT JEG HADDE VÆRT GRAVID LENGE ELLER???? HERREGUD........!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 "Har fått riktig dato av legen og det er 13.Mai"!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 GRATULERER! Har selv to tvillinger som heter Mia og Merete:) Hvis jeg ventet trillinger og hadde hatt to jenter som het Stine og Petra ville jeg kalt dem: Ella,Sebastian, og Fredrik Lovise, Annar, og Haakon Cille, Morten og Anders :-) MASSE LYKKE TIL!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Hva er dette for noe egentlig? Du kan umulig - umulig - vite kjønnene allerede nå.
Jannec2 Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Huurrraaa Mai du skjønne milde så utrolig artig. Jeg fikk nettopp to fantastiske utter. Marius og Erik og jeg synes det er helt fasinerende med 2, men 3 det er jo ekstra fasinerende og utrolig gøy. En fantastisk gave. Det skal du være stolt av ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå