Bare™ Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Kjøpte en digital CB idag for moro skyld, etter å ha vært hos legen for å ta blodprøve. Den VAR SÅÅÅ POSITIV!! Så skyggestrekene i helga, var positive, alle tre!!
pusejenta2 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Så bra,gratulerer så myyye. Håper du får et lykkelig svangerskap, Hvor lenge har du prøvd?
Bare™ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Har bare prøvd siden juli.. så jeg er vel ikke berettiget de helt store feiringene. Og dette er jo nr 4:) Vært kvalm/ uvel for første gang, da. Sånn jeg merket mistanken nå, IKke noe annet.
luckymum Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer så masse!! Når blir termin da?
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer så mye!!!! Lykke til videre!! Kose deg med voksende mage Håper vi andre følger etter ganske snart!!!
Scoobydoo Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 HURRAAA for deg, Nunne! Gratulerer så kjempemye! Når var/er IKM hos deg, og når fikk du første skyggestrek? Dette er supermoro!!!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 HAHAHAH!!! HVA VAR DET JEG SA!!! Gratulerer så mye ;)
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Så flott da!! Gratulerer så utrolig mye og lykke til! :-) Blir så gla når jeg leser at det kalffer for dere!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer og lykke til videre, måtte vi andre komme etter FORT! :-D
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer så mye med spire!! Kos deg masse i månedene fremover :-) Håper å komme snart etter så sniker til meg litt babystøv jeg hehe
Chicka™ Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 ENDELIG snuppa! Nå skal vi endelig gå gravide samtidig igjen<3
Gurine og gulla Skrevet 6. oktober 2008 #14 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer så mye.. håper alt går dere vel:)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2008 #15 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer så mye din gravide heldiggris:)
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #16 Skrevet 6. oktober 2008 HELDIGGRISEN;) Gratulerer så masse vennen. JIPPI!
Små Einsteins Skrevet 6. oktober 2008 #17 Skrevet 6. oktober 2008 Så morro!Gratulerer så mye med spiren:)lykke til fremover da og nyt tiden.
Musemor med tre søte små Skrevet 6. oktober 2008 #18 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer så mye, og lykke til med svangerskapet
Bare™ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #19 Skrevet 6. oktober 2008 Scoobydoo! Takk:) Hadde IKM på søndag, og tok først digital CB 4 dager før IKM. Hatt Chicka som personlig mental trener i prøve/teste/venteperioden, og trøstet meg med at jeg kunne være gravid likevel. Følte meg uggen, ikke kvalm eller syk, men uggen....om du skjønner På lørdag testet jeg igjen, svak skyggestrek med godviljen til. På søndag litt sterke strek, men nesten ikke synlig likevel. MEN: Jeg så den:)) Og idag, èn dag OVER IKM tok jeg blodprøve OG ny digital CB som viste "gravid"... Lykke til til deg også!! Hold motet oppe!! Det er verdens beste hjelp- motet!!!
Bare™ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #20 Skrevet 6. oktober 2008 prinsessaogmej+juni 09: Jeg tror det er ca 17. juni... Du da?
Scoobydoo Skrevet 6. oktober 2008 #23 Skrevet 6. oktober 2008 Akkurat, skjønner uggenheten:-) Men du, betyr det den dig CB'n 4 dager før tr var negativ, da? Og hvilke tester brukte du før ikm? Billigtester, eller CB? Uansett: herligheeeet, så heldig du er!! Nyt denne go'følelsen (som du har hatt 3 ganger før, hihi). Fantastisk!!!
Bare™ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #24 Skrevet 7. oktober 2008 Scoobydoo: Ja, den digitale CB var negativ 4 dager før IKM. Bruker bare CB. Idag har jeg blødd endel. Venter blodprøvesvar imorgen. men kjøper en ny test og fortsetter å teste. Men vet ikke om det har noe å si om jeg har mistet idag? Eller kan det være så mye blod ved en festeblødning? ER jo ca 5 uker idag, og da KAN det visstnok være det ....... Skjønner ikke stort,
blablablu Skrevet 7. oktober 2008 #25 Skrevet 7. oktober 2008 Tror man kan blø en del ved festeblødning, det sa legen til meg en gang hvertfall...en test vil ikke vise negativt med en gang igjen om du har mistet..det kan gå flere uker før den viser neg...blodprøvene viser at HCG stiger eller at det minker...når de tas med noen dagers mellomrom..sånn de var helt sikker på at jeg hadde SA..de tok blodprøver med 2 dagers mellomrom.. La oss håpe at HCG stiger:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå