Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 hva gjør dere i parforhold der den ene snorker slik den andre ikke får sove?? noe snorkeren eller den som hører på kan gjøre med dette?? hvordan?? håper på seriøse svar..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Samboeren min snorker så jeg ikke klarer å sovne, men ikke så ille at jeg våkner om natten av det. Jeg dytter litt borti han og da snur han på seg og sover videre uten å snorke. Eller jeg holder han for nesa litt. Gir seg da også. Desverre er ikke dette langvarig, men det funker i 10 min i alle fall. Merker at det mest er når han ligger på ryggen at han snorker. Vet om noen (min stefar bla) som har vært inne til søvobservasjon for å finne ut hva det er som gjør at de snorker. Hørt et kjerringråd som sier at sex rett før man sovner gjør at man ikke snorker, men har ikke tenkt over det, så har ikke fått testet det.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 han ligger på sofan,fordi nattesøvnen min er hellig! gravid og sliten+ en liten som jeg må ha energi til.står opp 6 hver dag. får håpe det blir bedre etter en tur på sykehuset,for det er jo ikke sånn vi vil ha det:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 hmmm.. hva skal gjøres på syehuset?? sover veldig lite fortiden. blir snart gal av å konstant være trøtt. men forstår jo at han sover godt da..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 ble henvist dit av fastlegen. vet ikke nøyaktig hva som gjøres,men han skal sov der en natt. det er irriterende ja,blir litt småglefsing etter hvert. ikke gøy å være konstant uopplagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå