sniljente2 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 jeg begynner å lure litt på om det virker..jeg vet at flere har fått tvillinger når de har brukt pergo.men jeg lurer på om det er noen flere som har blitt gravide etter pergo og om de har brukt pergo for å få flere barn.lurer for det kansje kan gi oss litt håp.jeg har to barn men ingen av dem med pergo.tok to år med den første og den andre tok det ett kvarter.ikke planlagt men vellkommen. hadde vært lirr forfriskende å høre andres historie.
snusie Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Jeg forsøkte å bli gravid i to år, men uten hell.. Fikk resept på pergotime og ble gravid på første forsøk. Er nå 13 uker på vei:) Vet ikke om det er flere barn der enda, skal på ultralyd i uke 19. Lykke til!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 å det var oppløftende snusie:) min første pergokur denne mnd! men har bare en åpen eggl og fungerer ikke så bra...men alikevel!det der var gledelig lesning:) manglet du EL eller var det noe annet som var grunnen til pergo?gratulerer ihvertfall!heldiggrisen;)
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Vi hadde "kun" prøvd i 9 mnd før jeg fikk første kur med pergotime og da ble det full klaff. Nå er jeg 35 uker på vei med ei lita tulle, så for oss var dette god hjelp. Fikk pergotime for å sette litt "fart" på EL som gynekologen sa det. Lykke til.
Lille jente Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Ikke for å være negativ, men vi hadde vært prøvere i 1 1/2 år, så prøvde vi pergo i 6 mnd, men jeg ble så deprimert at legen sa; Nå er det nok. Noe mer skjedde ikke hos oss. Vi har fått beskjed om at alle prøver ser bra ut, så vi vet ikke hvorfor vi ikke blir gravid.... Lykke til med pergoen!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Vi prøvde 18 pp før vi fikk klaff på 2. doble pergokur (gikk 15 pp uten pergo). Har nå en liten storsjarmør på 16 mnd;) Nå er vi igang med forsøk på søsken og går foreløpig på enkel pergo. Er bare på 2.pp, men siden jeg ikke har EL på egenhånd, fikk vi pergo tvert. Lever i spenning nå
Dodlimammatil2 Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Vi prøvde i 32 pp uten noe hell, lykkes på 1 enkle pergokur! Er nå 22 uker på vei med tvillinger, men om det kan skyldes på pergoen vet jeg ikke, da vi har tvillinger på begge sider i nær familie :-)
sniljente2 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2008 hello kitty. jeg har ikke regelmessig eggløsning.e en uke over tiden nå så jeg håper.ønsker deg lykke til.klem
sniljente2 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2008 sååå heldig du er.gratulerer så mye.dette har dere fortjent etter to års prøving.glad på din vegne.
sniljente2 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2008 så herlig at du nå skal bli mamma og bleie skift arbeider.det er håp for meg også da.takk for t du svarte.
sniljente2 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2008 hei lille jente.første gangen jeg ble gravi så hadde vi prøvd i to år uten noen hell,det gikk løst på forholdet og da vi bestemte oss for å gå hver vår vei så ble jeg gravid.uten pergo.jeg er ikke deperimert for jeg har to barn og tenker at det blir ett stort pluss og en kjempe glede om jeg blir gravid.lykke til lille jente.
sniljente2 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. oktober 2008 så fint da maddemor.jeg liker ånne sol skinns historier.det er godt det finnes pergo.hurra.
sniljente2 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2008 hehe.så gøy,spennende og litt skummelt.tvillinger ja.da har dere gjort en grundig jobb.gratulerer.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 14. oktober 2008 #14 Skrevet 14. oktober 2008 Etter 2,5 års prøving fikk vi vite at jeg ikke hadde EL av meg selv, så da fikk vi pergo. Ble gravid på første enkle kur, men mistet i tidlig SA. Etter en pause mnd fikk jeg en til enkel kur, men denne gangen ble det ikke noen graviditet - ikke en gang EL... Fikk da resept på dobbel pergokur, og da fikk jeg EL igjen, men ingen positiv test. Så skulle vi prøve en siste dobbel kur før ivf søknad skulle sendes, og jammen satt ikke spiren!! 3 år og 1 mnd med prøving skulle til før vi lyktes! Skulle selvfølgelig ønske vi slapp unna med bare noen mnd prøving, men hver en dag var verdt det!!! Er nå 29 uker på vei, og det sparker nesten døgnet rundt inni magen - som begynner å bli stor nå... Ønsker deg og alle andre slitere MASSE lykke til!!!
sniljente2 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. oktober 2008 hei.takk for en fin historie.jeg er på overtid nå men tok en cb i går og den var neg.men jeg som deg gir ikke opp for det.jeg har fortsatt ett stort håp og ett enda større ønske,.så jeg begynner med den siste trippel pergo kuren før jeg tar en pause mnd.jeg er ikke eppa sånn jeg har vært før for nå får jeg ihvertfal oppfølging av gyn...GRATULERER SÅ MYE MED BABY I MAGEN. jeg husker godt hvor deilig det var å gå gravid,selvfølgelig litt slitsomt til tider men det glemte jeg fort.jeg brukte to år uten pergo første gang jeg var gravid,så tok det vel fem min med nestemann.har nå en gutt på snart elleve og ei jente på snart ti år.jeg an jo ikke klage selv om ønske om ett barn til er stort og min samboer har ingen og vi har nå prøvdv i over et år nå.lykke til Lucy T.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå