Gå til innhold

Dere med barn på ca 7 mnd.??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover de egentlig?

Tuppa her legger seg i 19.00 tiden, ammer fortsatt ca kl 23 og kl 04, så er det morgen kl 07. Er våken i perioder på natten, men uten å få mat, får smokken et par ganger så roer hun seg.

På dagtid har hun den siste uken kun sovet 1 dupp(!) Er ikke det litt uvanlig?? Sover da fra 11-12.30. Trodde de sov to ganger på dagen en stund enda jeg..

Når hun først blir trøtt sånn i 18.00 tiden er det for tidlig å legge henne, har prøvd det men da våknet hun etter 1 time og holdt det gående til kl 23..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sov han kun 1 lur i går. Men sover som regel 2. Men uansett hvor tidlig den siste luren blir så må jeg holde han våken til 19. ellers sover han ikke for natten og da kan han nok være våken slik jenta di gjør.

Skrevet

Høres lite ut det, ja. Mi er 6 mnd og hun sover ca 12 timer på natta, fra 20 til 08. Er så våken et par t og sover fra 10-11, eller litt mer. våken to t til og sover en, og slik fortsetter det, så har tre lurer på dagen. Har oppdaget at om hun sover kortere enn det er hun ikke uthvilt, så da har jeg henne oppe en stund fo raping og legger henne igjen

Skrevet

Her legges jenta ca 20.30/ 21.00, hun våkner kl.07.00 og får mm og så sover hun videre til ca 09.00.

På dagtid har hun alt ifra 2 til 4 blunder, men det blir tilsammen ca 2 1/2 time uansett. Hun bestemmer selv når hun trenger hvile/søvn. Men hun får ikke sovne etter kl 18.00, da blir det håpløst å legge henne senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...