Gå til innhold

så dårlig form


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24+3 uker på vei og uansett hva jeg spiser eller drikker så blir jeg kvalm. Har gått på afipran de 4 første mnd men så har jeg hatt en god periode hvor alt har gått veldig fint. Men nå så er alt jeg spiser bare rart.. Det smaker rart og alt virker rart.

Ved siden av det så er jeg forskjølet og typiske influensa tegn, men jeg håper jo at det går fort over.....

 

Har lyst på mat men probleme er at jeg bare blir kvalm.. uansett hva jeg spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...