♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er 24+3 uker på vei og uansett hva jeg spiser eller drikker så blir jeg kvalm. Har gått på afipran de 4 første mnd men så har jeg hatt en god periode hvor alt har gått veldig fint. Men nå så er alt jeg spiser bare rart.. Det smaker rart og alt virker rart. Ved siden av det så er jeg forskjølet og typiske influensa tegn, men jeg håper jo at det går fort over..... Har lyst på mat men probleme er at jeg bare blir kvalm.. uansett hva jeg spiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå