Gå til innhold

Et barn for lite


ann1986

Anbefalte innlegg

Jeg var overlykkelig 10 september da endelig våre tvillinger skulle ut i verden.

Klokka halv ni på morran stod jeg klar på føden og de skulle sette igang fødselen på meg. Først skulle de ta CTG for å høre hjertelydene deres. Da skjedde det jeg aldri trodde kom til å skje meg. Vi fikk beskjed om at jenta vår hadde det bra, men gutten var desverre død! Jeg ble helt stiv og begynte å mase på de om å få jenta ut så fort som mulig med keisersnitt! men de sa det beste var vanlig fødsel og det ble det. I nesten 16 timer gikk jeg med rier og visste at jeg måtte føde ut et friskt og et dødt barn. Det var utrolig tøft men til slutt kom den vakre jenta våres ut og en halv time senere kom vår vakre gutt ut. Brått etter fødselen ble jeg sendt til operasjon pga jeg blødde fra livmora og ble operert et par timer. Dagen etter var utrolig tøff! Vi hadde et friskt og flott barn som vi var utrolig glade for og et barn som desverre var død. Vår kjære Sander viste seg å ha vært død et par dager inni magen min og det er hardt å tenk på i dag at jeg ikke la merke til det. Er vanskelig med tvillinger særlig siden de sparket mot hverandre. Vi venter ennå på svar hva årsaken var at det skjedde men mest sannsynlig fikk han ikke næring nok. Hele svangerskapet hadde vært perfekt og de hadde vokst helt bra frem til den siste uka.

 

Vi hadde en flott begravlese for vår sander og føler først nå at jeg begynner å komme på bena igjen! Vi har jo heldigvis Emilie, ei flott jente som jeg er utrolig glad i og Sander kommer alltid til å være i våre hjerter og kommer til å savne vår sønn som vi aldri fikk bli kjent med =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer.

Tårene triller. Jeg ønsker å sende deg mine varmeste tanker. Jeg vet ikke hvem du er, men jeg føler med deg og ønsker deg og familien din alt det beste i tiden fremover.

 

Vennlig hilsen Ellen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,så ufattelig trist å lese. :(

Ingen burde oppleve å miste et barn. :`(

Føler med dere,og sender dere varme tanker.

Ta vare på hverandre og husk at selv om smerten aldri blir helt borte,blir det bedre med tiden.

Klem fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJære deg - så forferdelig trist å høre, det må være utrolig hardt å skulle glede seg over ett barn samtidig som man sørger over et annet. Håper du får masse hjelp og støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi heldigvis fått fra første stund=) fra familie, venner og sykehuset=)

utrolig glad for det eller så tror jeg det ikke jeg hadde klart å fungere i dag! hehe.. det viktigste man må gjøre når man kommer opp i en sånn situasjon er å være åpen og snakke om alt som har skjedd og hva man føler =) jeg har blitt kjent med en annen side ved meg selv og har fått bekreftet at jeg er en utrolig sterk person og ser verden på en helt annen måte nå enn før.. og lært at man skal sette utrolig stor pris på det man har

og menneskene rundt seg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...