madremia Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skriver nå for klarer ikke holde inne lenger. jeg mistet i MA for to år siden og har ikke prøvd på nytt før nå. Det var en traumatisk opplevelse, mistet partner og foster samtidig. Nå har jeg møtt ny , kjempesnill mann og jeg har sluttet med NUVA ring. Kan det være at vi har hatt skivetreff egentlig uten å prøve? Vi hadde sex uten ekstra prevensjon to eller tre dager før el. Min IKM er fredag - om fem dager. *Jeg har vært kvalm i en uke *I natt hadde jeg sterke menssmerter - uvanlig lenge før mens for min del - har dere opplevd tidligere mennsmerter når dere har sluttet med pille/sprøyte/ring? *med godvilje er det røde på brystvorten større - synes det er tydeligere røtter på hårveksten rundt brystvorten. Jeg tok en test idag...alt for tidlig selvfølgelig - den var 100 prosent negativ. men det er disse menssmertene????de er så intense.. Jeg er tørr i munnen, har verk ikroppen. Nei, dere, kanskje er det bare innbildnnig. ville vært for godt til å være sant. Har hatt en veldig vond tid etter at jeg mistet så mye ---så kasnkje derfor jeg håper så veldig nå på en skikkelig gladmelding. ......
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Vet godt hvor traumatisk en ma kan være, og det kan ikke være enkelt å miste partneren på samme tid. Men det er jo flott at du har møtt en ny mann og har lyst til å prøve igjen Det er jo absolutt en mulighet for at dere har truffet blink. Sædceller kan jo leve i ca 5-6 dager og siden du hadde el 2-3 dager etterpå så er det jo en sjanse. Nå har jo du testet 5 dager før ikm, dette er jo ganske tidlig å teste og det er ikke så mange som får positive tester så fort - det er avhengig av når kroppen din begynner å produsere hcg. Ta en test til på IKM dagen om mensen ikke har kommet Lykke til videre
Kamomilla:-) Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Så trist å høre at du har med en tøff opplevelse i bagasjen. Slikt tar det tid å komme seg gjennom og det er godt å høre at du opplever glede påny :-) Jeg har også IKM på fredag - og testet negativt i dag! Er kvalm nesten hele tida (litt bedre på kveldstid), har småmurringer i magen og verk i kroppen. Trøtt! Og veeeeeldig spent.... Lykke til, jeg håper du får en sterk strek på testen din om noen dager - og jeg også!
Bonanza Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Ikm i slutten av uke 41 her. 11-12 oktober mest sannsynlig. Merker foreløpig ingenting. Jeg har i de andre pp fått skikkelig ømme og harde bryster og vært kvalm noen dager før TR's ankomst.Har vært sikker på at jeg har vært gravid hver gang i 4pp nå!! Så har den Røde Fare kommet, og samtidig skuffelsen (og irritasjon!!). Så jeg vil ikke ha sånne symptomer nå, for hos meg har det da vist seg å være tegn på at TR var rett borti streeten! Hadde det ikke sånn før spiralen ble satt inn for 3,5 år siden, hadde bare vondt i korsryggen da som tegn på at TR var i anmarsj. Kommer ikke til å teste før evt TR har uteblitt, for tanta kommer sikkert i løpet av helgen likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå