Gå til innhold

IKM 41..noe på gang ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver nå for klarer ikke holde inne lenger.

jeg mistet i MA for to år siden og har ikke prøvd på nytt før nå.

Det var en traumatisk opplevelse, mistet partner og foster samtidig.

Nå har jeg møtt ny , kjempesnill mann og jeg har sluttet med NUVA ring.

Kan det være at vi har hatt skivetreff egentlig uten å prøve?

Vi hadde sex uten ekstra prevensjon to eller tre dager før el.

Min IKM er fredag - om fem dager.

*Jeg har vært kvalm i en uke

*I natt hadde jeg sterke menssmerter - uvanlig lenge før mens for min del - har dere opplevd tidligere mennsmerter når dere har sluttet med pille/sprøyte/ring?

*med godvilje er det røde på brystvorten større - synes det er tydeligere røtter på hårveksten rundt brystvorten.

Jeg tok en test idag...alt for tidlig selvfølgelig - den var 100 prosent negativ.

men det er disse menssmertene????de er så intense..

Jeg er tørr i munnen, har verk ikroppen.

Nei, dere, kanskje er det bare innbildnnig. ville vært for godt til å være sant.

Har hatt en veldig vond tid etter at jeg mistet så mye ---så kasnkje derfor jeg håper så veldig nå på en skikkelig gladmelding.

......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet godt hvor traumatisk en ma kan være, og det kan ikke være enkelt å miste partneren på samme tid. Men det er jo flott at du har møtt en ny mann og har lyst til å prøve igjen :)

Det er jo absolutt en mulighet for at dere har truffet blink. Sædceller kan jo leve i ca 5-6 dager og siden du hadde el 2-3 dager etterpå så er det jo en sjanse.

Nå har jo du testet 5 dager før ikm, dette er jo ganske tidlig å teste og det er ikke så mange som får positive tester så fort - det er avhengig av når kroppen din begynner å produsere hcg. Ta en test til på IKM dagen om mensen ikke har kommet :)

Lykke til videre :)

Skrevet

Så trist å høre at du har med en tøff opplevelse i bagasjen. Slikt tar det tid å komme seg gjennom og det er godt å høre at du opplever glede påny :-)

Jeg har også IKM på fredag - og testet negativt i dag!

Er kvalm nesten hele tida (litt bedre på kveldstid), har småmurringer i magen og verk i kroppen. Trøtt!

Og veeeeeldig spent.... Lykke til, jeg håper du får en sterk strek på testen din om noen dager - og jeg også!

Skrevet

Ikm i slutten av uke 41 her. 11-12 oktober mest sannsynlig. Merker foreløpig ingenting.

Jeg har i de andre pp fått skikkelig ømme og harde bryster og vært kvalm noen dager før TR's ankomst.Har vært sikker på at jeg har vært gravid hver gang i 4pp nå!! Så har den Røde Fare kommet, og samtidig skuffelsen (og irritasjon!!). Så jeg vil ikke ha sånne symptomer nå, for hos meg har det da vist seg å være tegn på at TR var rett borti streeten! Hadde det ikke sånn før spiralen ble satt inn for 3,5 år siden, hadde bare vondt i korsryggen da som tegn på at TR var i anmarsj.

Kommer ikke til å teste før evt TR har uteblitt, for tanta kommer sikkert i løpet av helgen likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...