Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har truffet en fyr sånn 2 ganger nå, hadde det veldig fint sammen og ja.. vi skulle treffes igjen.. sendte en melding igår spurte hvordan han hadde det osv.. så skrev han at han hadde vært på date i helgen.. :-O what?!??! snakk om lavmål..
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Tja, man har vel ikke lovet noe ved aa date og loest avtale aa treffes igjen. Det er vel greit med aerlighet. Da jeg var singel betydde ikke en date, for min del, at jeg ikke kunne dra paa date med en annen, og det hadde ikke ramla meg inn aa lyve om det eller gaa inn for aa holde det skjult.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 nei men det var tydlig at han ikke ville jeg skulle kontakte ham igjen.. herregud.. hva er vitsen med å gi falske forhåpniger og signaler ??
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Var det ikke bedre at han gidde beskjed med en gang nå da.?..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Signerer 16:13. Er dere ikke i et bindende forhold, kan man gjøre som man vil. Du slår uansett ikke meg. Spurte om han ville møtes, og fikk til svar: "Kan ikke. Jeg har mensen."
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 njaaa...jeg syns jo det er litt spesiellt da...... Om en fyr jeg hadde data plutselig sier han har vært på date i helga hadde jeg vel blitt litt snurt.....
januarsurprise Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 He he... jeg satt på noe jeg trodde var en date med en fyr (2. gangen vi treftes alene faktisk), da han plutselig sa han hadde samboer.. ha ha ha... blei litt lang i maska da ja... kan si det sånn at det ikke ble noen flere "dater"!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå