Gå til innhold

1 mnd igjen i dag... og en uke til på jobb c",) Flere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Helt utrolig å tenke på at nå er snart 9 mnd forbi. Vet jeg vil savne magen når den er borte (gjorde dette sist)- men akkurat nå vil jeg bli ferdig!

Få hilse på lillegull og bli kjent med han c",)

Må holde ut den siste uken på jobb også er det permisjon og fødeklart- gruer meg ikke til fødselen heller- burde kanskje, men hadde ne drømmefødsel sist og vet derfor ikke bedre c",)

 

Lykke til jenter med innspurten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg synes også det er utrolig å tenke på at 9 mnd snart er forbi. det virket jo så lenge i starten, men jeg synes desse 9 mnd har gått fortere enn noen andre månder! helt sinnsykt:)

har vært sykmeldt på heltid siden 9 september. legen sa jeg kom til å kjede meg mye, men tiden har gått så fort at jeg egentlig ikkje har kjeda meg så mye. har jo hatt mye å tenke på.

har ikkje grua meg til fødselen før, men nå kjenner jeg at jeg "ikke vil mere" på en måte. jeg veit jo ikke når det skjer og hva som skjer, så jeg tror det er usikkerheten som gjør at jeg har litt angst. + at jeg er så sjenert at jeg ikke veit om jeg tør si fra og spør om ting. men det går vel bra til slutt tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...