jente30L Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 mamma ringte meg her en dag for å si at hun er sykmeldt,og greit nok det... hun hadde vært hos legen å tatt noen prøver som viste forhøyning av hvite blodlegmer,??+ og gikk til legen for hun hadde vondt på halsen og under brystet.... og legen kunne ikke si noe men ble sendt til røngten... uff er så ekkelt... snakka med henne i dag klokka 11 og hu skulle ringe etter hun hadde vært der men jeg har ikke hørt noe... vil heller ikke mase så jeg sendte en sms om hvordan det gikk... ikke fått svar... æsj så ekkelt...
Medium fikk guttebass Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig - det er grusomt å engste seg sånn.
tuppen og lillemor Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 høres ikke noe kjekt ut.... håper det ordner seg, sender deg en gog klem jeg...
Gjest hovedinnlegger Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Kyssesyke ? Voksne kan også få det...
HalvMaraton Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Høyt på hvite blodlegemer kan jo bare bety at hun har en infeksjon. Så det er kanskje ikke noe verre enn at hun har lungebetennelse eller bronkitt. Ikke noe vits i å krisemaksimere før man vet litt mer altså.
Miramor Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Høye hvite blodlegmer kan bety flere ting enn infeksjon. Men som oftest er det en infeksjon, da gjerne bakteriell infeksjon - men da har en også ofte høy CRP og senkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå