Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Vet noen hva dette er? Har veldig vondt i lysken på begge sider når jeg går. Dette har kommet veldig plutselig og jeg føler jeg innimellom får babyen ned mellom bena. Har hatt mye nedpress, men dette er annerledes. Noen andre som opplever dette? Kan ikke huske jeg opplevde dette sist. Jeg går og står mye i jobben min og årsaken kan jo være der.. men vet ikke! Ubehagelig er det i allefall. Er i uke 35+6 idag.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har ofte vondt i lysken på begge sider når jeg går. Nå de siste ukene jeg har fått det. Er 33 uker i morgen. Å nå den siste uken har jeg helt plutselig fått kjempevondt i lysken på en av sidene. Kjennes ut som den knyter seg, går ofte fort over å, så kommer det tilbake igjen, å det er så vondt at jeg ikke klarer å holde munn da.. Aner ikke hva det kan være!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Fått skitvondt i lysken på ene siden her siste dagene, og går ikke over med det første virker det som Har ikke gjort noe fysisk som skulle tilsi dette heller, men er kanskje ekstra belastning når man går om dagen.. (Er bare 31 uker også jeg da..)
LilleVackreAnna Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Sikkert noe som går, jeg har det også
MrsMoo Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Bekkenløsning. Jeg sliter med det samme og har fått beskjed at det er bekkenet som krangler... føler ut som jeg har jogget maraton med høyhelte sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå