Gå til innhold

Magekramper uten blødninger i uke 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver her også, siden jeg har fått så lite svar på de andre forumene. Lurer veldig på hva dette kan komme av:

Jeg hadde i går morges noen veldige kramper i magen. Det begynte med litt murringer da jeg våkna, og så kom det noen veldige kramper nederst i magen. Det varte i ca 2 timer Hver "krampe varte i ca 20-30 sekunder, men etter at jeg gikk på do, ble det mye bedre. Bare litt øm i magen resten av dagen.

Det har fortsatt ikke kommet noe blod. Noen som har opplevd dette? Kan det rett og slett bare være litt ekstra kraftig mageknip, siden jeg ble bedre etter å ha vært på do? Håper jo at det har en sammenheng med det, og at det ikke er noe galt med spira. (Var 11+2 i går)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde masse magevondt sist m min datter,og også denne gangen. jeg er i uke 11 nå.

Skrevet

har og slete med det og har vært oss legen første gangen var smertene så ille at æ knapt klart og stå da var æ i uke 9 nå er jeg i uke 11+2 og var oss legen rett før helga og legen sa det var helt normalt med magesmerter og at livmoren vokser, nå skal det jo sies at jeg venter tvillinger så ble konstatert i uke 9 da ble jeg henvist til ul pågrunn av di smertene var uholdbare..

er du veldig bekymret kan du ringe legevakt og be om og få komme og finner legen noen grunn for det vil du bli sent til ultralyd. men alt er sikkert helt okey og kan også være bare veldig mye luft i magen

lykke til

Skrevet

Uten at jeg er noen ekspert, vil jeg si at dette høres mest ut som mageknip. Kan være skrekkelig vondt det, og det at du ble bedre etter at du hadde vært på toalettet taler jo absolutt for at det var knip-/luftsmerter.

Jeg ville slått meg til ro med det siden du ikke blør og ikke har smerter lenger. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...