GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hva syns dere om navnet Cassander?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Passer kjempebra om du virkelig vil vise at du er tenåringsmor.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hvis du vil vise at du er tenåringsmor? Hva faen babler du om??? Det er 6 stk i Norge som heter det. Syns navnet var fint og spesielt jeg. Jeg vurderer navnet selv. Bedre med et uvanlig navn enn mote navn som alle skal ha nå får tiden. Gå for Cassander deu... Blir det kanskje 7 eller 8 som heter det.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Så er du en ung harrytass også...hva så?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Kasander Opprinnelse gresk Betydning trolig variant av Aleksander: mannens verge, evt som Kasandra: en manns søsken Beslektede navn Kasandra Kassandra Statistikk Det er 9 menn som har Kasander som første fornavn. Det er 4 menn som har Kasander som eneste fornavn. [ Statistikk: SSB ]
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Trenger man være ung for å like navnet Kasander/Casander da? Tipper dere som skriver imot navnet er unge.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Eller sure gamle kjerringer som er bitre over alt og alle her i livet... :0) Hehe! Må bare le av dem stakkarne. Synes du Cassander er fint så er det det viktigste, når de rundt dere blir vandt til det så vil det ikke kunne hett noe annet etter hvert - det vil være "Cassander" :0) Lykke til!
septemberpiken Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg synes navnet er fælt, men hver sin smak! Det viktigste er jo at dere som foreldre blir fornøyd med navnet...
Fru_HK Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Må skrive under her, syns det navnet var grusomt :/ Men det er jo mye mulig at navnene jeg syns er fine ikke faller i smak hos deg - så våre meninger burde ikke ha noe å si på valget ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå