Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Er det flere enn meg som er det? Hele tiden er det ett eller annet om kroppen min, enten det er komplimenter om at jeg er deilig utenom magen min eller at han gleder meg til at magen blir flat igjen.. Dette tar på synes jeg. Føler et stort press om å bli tynn igjen rett etter fødselen. Er 27 uker på vei nå snart og føler meg tjukk! Lårene er tjukkere og hoftene bredere og man blir jo ikke akkurat mindre ettersom mnd går. Han er totalt avvisende i senga når det kommer til sex. Hvis han vil ha seg noe oralt får han som oftest det.. Hvertfall en gang om dagen. Hvis jeg vil ha sex må jeg gjøre all jobben sjøl, ingen oppvarming, ingen forspill, ingenting..Åsså er sexen over på 2 minutter og han skylder på meg at det er min feil "siden vi aldri har sex lengre" hver gang.. Han rydder så og si aldri her i leiligheten, vi er unge begge to og jeg føler meg som en jævla husmor. Oppvask må jeg ta selv, for kjøkkenet er jo "mitt område" som han sier og han roter jo ALDRI.. Når jeg sier han må skjerpe seg med ryddinga får jeg slengt tilbake i trynet at den ryddinga jeg gjør kunne han gjort tusen ganger bedre, og at jeg ikke gjør det ordentlig. Men han rydder aldri, så hvordan skal jeg kunne vite det? Han krever mye. Han vil ha kos når det passer han,jeg lager mat, jeg vasker klær, jeg rydder. Han er stort sett lat og gjør ingenting. Kan jeg få han til å skjerpe seg før ungen er født? Hvordan? Kan noen fortelle meg? Føles dessverre ut som jeg snart blir tobarnsmor..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 hei :-) Først ang sexen, der hadde jeg det likt som deg.. Typen synes ikke noe om å ha sex mens jeg var gravid, han var redd for å skade ungen og tror det satt i "psyken" hans også.. Så det får du bare overleve.. Blir bedre når ungen kommer ut og våkenettene ikke er så ofte mer... Si til han at du ikke liker at han komentere hele tiden om at han gleder seg til du blir slank igjen og flat osv... Dårlig gjort av han ... Ikke vær for snill med å gi han blowjobs hele tiden, har brent meg der jeg også.. Hold igjen litt, pass på at du kanskje får litt massasje el noe i gjengjeld så ikke det bare går en vei liksom.. Du skal ikke gjøre ALLT uten å få "lønn" for strevet liksom :-) Om han mener han gjør det tusen ganger bedre enn deg å rydde, da får han f... meg vise det el holde kjeft og være glad for at han har en så snill og god kjæreste ... Dette ordner seg tenker jeg :-) Du må bare begynne å sette litt mer krav til mannen din :-) Har selv lært meg å gjøre det, er ikke like lett å ha med å gjøre (Var nesten som en nikkedukke før liksomm..lol...) Det funker :-) Tror en mann tenner mer på det også enn når han alltid får det som han vil.... Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Det der med kropp er jo frekt da! Si til ham at du skjønner at kroppen din forandrer seg nå, men hvis han ikke liker det, får han holde det for seg selv. Du kan uansett ikke gjøre noe med det! Min samboer sa bare at han ikke syns det var sexy med en mage som stod rett ut. Men han sa det bare en gang. Tror han så at det gikk innpå meg... Vi må ikke glemme at menn får en del følelser innimellom som ikke de heller kan kontrollere helt. Det at han er avvisende i senga er muligens en reaksjon på graviditeten. Sier ikke at det er rett at det er sånn, men en forklaring på hvorfor. Det er meget mulig at det er ugjennomtenkt og helt ubevisst fra hans side. Rydding og vasking, der kan jeg ikke komme med noen råd, for der sliter jeg også...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Syns du bør ta en alvorsprat med ham. Han høres utrolig umoden ut. Du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å være hushjelp og elskerinne (på hans premisser) Det kommer til å bli tøft nok å få en liten baby, om du ikke skal "stå på pinne" for "guttungen" også.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Hva skal du egentlig med denne fyren? Høres ut som et ork hele typen.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Hahaaa.. Du må jo si det du mener til han, ellers så bare fortsetter han vettu. Tenke tenke!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Huff, for en drittunge du har funnet deg! At du orker! Hadde det vært jeg hadde jeg vært utrolig lei meg og såret over oppførselen hans. Vil han i det hele tatt ha et barn? Høres ikke slik ut når han er så opptatt av å fortelle deg hvor lite han tenner på deg i gravid tilstand. Min samboer sier han syns jeg er ekstra god nå som jeg er gravid osv. Selvsagt syns begge to at magen begynner å bli litt i veien nå helt å slutten når det kommer til sex, men det hindrer oss ikke. Ikke en gang har han gitt uttrykk for at han ikke elsker kroppen min selv om både lår og mage har vokst de siste mnd. Syns du skal si hardt i fra til ham for en dritt han oppfører seg som, og at han kan se langt etter mer oralsex før han skjerper seg. At du i det hele tatt har lyst til å gi ham det slik han holder på er for meg en gåte. Jeg blir rett og slett kvalm av å lese om hele typen din. Han vil vel fortsette i samme stil om ikke verre etter at barnet er kommet også. Ut på byen med venner og se etter de flate magene......
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 typen din høres ut som han er maks 19 år, og ikke skjønner stort av sammenhengene i verden... dette må du bare være klar og tydelig på, oppførselen hans er faktisk helt uakseptabel. Det er vanskelig å si fra, og mange er redde for hva slags reaksjon man får av den andre parten - blir han sint og sur, gjør han det slutt, osv... men prøv likevel, gjør deg sterk og si fra at du ikke finner deg i sånn behandling! Hvis han ikke skjønner det, så er han ikke verdt det... det fins bedre mannfolk der ute!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Har han alltid vært sånn? Da tror jeg ikke du får forandret han.. Etter min erfaring er det umulig. Å jeg har lest en plass at å forandre et mannfolk er like vanskelig som å lære en murstein og hoppe.. Det føler jeg at stemmer.. Jeg var sammen med en sånn slabbedask når jeg ble gravdi (men han forandret seg under graviditeten).. Jeg er nå alenemor til et barn på 1,5 år. Jeg følte også at jeg hadde to barn.. Bf. her var 25 år.. Men ta en alvorsprat med han! Se om du kan få han til å forstå. Ta bare ditt rot. La alt hans ligge, oppvask, klær o.l... Å det med kroppen din.. Utrolig at det går an å lire av seg så mye drit! Stopp med servicen! Ikke gi han oral når han er så til de grader frekk mot deg! Du er ikke slaven hans. Du er kjæresten hans, å du skal snart bli mamma til hans barn. Dere skal ha gjensidig respekt for hverandre!
Helen*Fødeklar* Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Høres ut som du skal snakke med han og si ifra at sånn kan du faktisk ikke ha det ! Det med kroppen kan du si ikke er din feil, og om han ikke liker det vet han hvor døren er ! Det mer rydding og vasking er vi ganske like Bare han lager mat da.. Jeg snakket med han om dette, men virker ikke som han forstår hvor sliten jeg blir av dette nå som jeg er høygravid... Men etter å ha snakket med jordmor om det, snakket hun med han uten at han vekket misstanke om at jeg hadde "baksnakket" han, men som om det var normalt.. Nå rydder han litt her og der, men får se å lenge det varer =)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 Skjønner ikke at dere gidder være sammen med barnslige, umodne drittsekker! Her kommer det ene innlegget etter det andre om jenter som går som hushjelper og lar seg tråkke på. Hvor ble det av likestillingen og kvinnefrigjøringen?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 Menn blir sjelden bedre av seg selv når babyen har kommet- de blirn verre fordi de får mindre oppmerksomhet. Du må snakke med ham, og om det ikke hjelper får du vurdere om det virkelig er sånn du vil bruke energien din på.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 Hadde det vært min samboer hadde jeg klikka! Så mitt forslag er: sett hardt mot hardt og krev at han skjerper seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå