Gå til innhold

Søvnmetode for lite søvn???


Nussa80

Anbefalte innlegg

Tulla vår på 3mnd sover altfor lite, og jeg håper det er noen der ute med noen erfaringer eller råd..

Helt siden vi kom fra sykehuset har hun ikke sovet på dagen og kvelden i det hele tatt, men i denne perioden ammet hun veeldig mye og jeg tenkte det ville gå seg til etterhvert.. da sovnet hun mellom 11 og 1 om natten, og sov greit om natten og morgenen med ett par amminger innimellom. Hun havnet selvfølgelig i vår seng etterhvert..

 

Men det har ikke gått seg til, eneste hun sover om dagen er 10 min powernapper når vi kjører bil eller går tur, men så er hun våken igjen det øyeblikket vi stopper- eller hun bare våkner midt i turen. Hun er ellers en blid og fornøyd unge, men hun vil være inntil oss hele tiden, hvis ikke er det bare hyl og grin.. Vi må amme eller bære henne for at hun skal sovne om kvelden, og da våkner hun de gangene vi til slutt legger henne fra oss. Når klokken er mellom 11 og 3 om natten sover hun til slutt når vi legger henne ned.. Da sover hun kanskje 6 timer i strekk, og så ligger hun og småsover og ammer sammen med meg til 11-tiden..

 

Vet ikke hva jeg kan gjøre?? Det er jo også veldig slitsomt at det lengste hun kan være for seg selv om dagen er 10min, og i lengden klarer jeg jo ikke dette. Helsestasjonen anbefalte denne skrikemetoden, men har jo lest mye negativt om denne.. Noen med råd til meg???Hva gjør jeg..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun trenger nok masse nærhet da! Jeg er ingen stor fan av slike gråtemetoder - blir så lei meg selv! Men ble tipset om en side som du kanskje kan finne noen tips på: sovecoach.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...