moota m storebror&lillebror Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hva skal dere ha til middag? Jeg tror kanskje det blir kyllingfilet og ris (salat på meg da) Eller pastarett. Storesøster får et ord med i laget når det er bare er barna og meg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Samme tanke du og jeg:) Ang middag tråd.. hehe:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 hehe... det kom opp 2 middagstråder på en gang:)) Vi skal ha hamburgere med chips og salat:))
trebarnsmor Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Potet, kjøttkake, pølse, m/gulerøtter og ertestuing.......
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Her blir det tomatsuppe. Helt tomt når det gjelder matvarer i skapene. Vært borte over en uke, så enkel middag idag. Får reise på butikken etter middagen.
katta og co Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Vi har hatt kokt torsk med potet,gulrot og hvit saus. Nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå