*annea* Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hei, Jeg er hjemme med min fantastiske datter på snart 3 mnd. Jeg må innrømme at nå som jeg har tråkket hjemme i leiligheten i flere måneder holder jeg på å bli tussete. Hva gjør dere egentlig på når dere har mammaperm? Det er ingenting på tv, og når jeg har vasket tøy og vært i butikken har jeg rett og slett ikke noe mer å finne på... Hvis jeg skal gå hjemme og gå på veggene til august neste år så kommer jeg til å bli gal... Hvordan får dere dagene til å gå? Er det eventuelt noen som har en "trillegjeng" som jeg kan henge meg på? Jeg håper det ikke er frekt å spørre... Jeg bor på Sagene i Oslo.
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg dro paa trilletreff, og lagde fancy fancy middag hver dag. I tillegg begynte jeg aa sy igjen.
trippeltopp Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg synes nesten det var for mye som skjedde i starten, jeg. Meldte meg på sånn mamma-trening, og i tillegg til barseltreff + treffe andre venninner, så var det knapt nok én dag hvor vi ikke skulle noe. Til slutt bestemte jeg meg for at fredagen skulle være pjokke-tid, hvor vi ikke skulle ha noen planer annet enn å kose oss hjemme og ta ting i hans tempo - hvis ikke hadde vi vel blitt tussete begge to! Så jeg råder deg til å finne noen å trille med fast (som du jo er inne på) og ellers kan jeg ABSOLUTT anbefale sånn mamma-trening. Kjempegøy og veldig sosialt! (skulle gjerne trillet med deg jeg, siden jeg bor i oslo jeg og, men jeg begynner i jobb igjen ganske så snart..)
Raych Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Leste masse bøker, var på barseltreff 1 gang i uka, trillet lange turer hver dag (stort sett, hvis det ikke regnet på tvers da), limte inn bilder i album, sang i kor, danset, trente. Tja, dagene gikk i alle fall som en røyk, og plutselig var permisjonstiden over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå