alfaalfaalfaalfa Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Noen her som vet hva som skjer dersom vitnene på skjøtet er i familie med den som selger?
Krusemynthe Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Det tror jeg ikke har noe å si?? De vitner vel bare på at det rette vedkommende som signerer?? ...og ikke på at alle opplysninger er gitt. ett år siden jeg solgte huset mitt og jeg kan jammen ikke komme på hvem som var mine vitner. Herregud for en gullfisk jeg har blitt!!
Knøttefrøken Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Det skal ikke være folk som er i familie som skriver under på skjøtet. er ikke sikekr på hvorfor, men vet ikke om det blir godkjent da? kommer sikkert an på hva slags familie det er...(bror, søster etc)
Krusemynthe Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 ..og nok en gang: Jeg GLEMTE å fullføre setningen: "...og ikke på at alle opplysninger som er gitt er riktige" yoo-hoo!
alfaalfaalfaalfa Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2008 Det er tinglyst og blitt godkjent ifra statens kartvesen i 2005. Problemet er at det er sønn og tidligere ektefelle som har underskrevet... Men når det er tinglyst så er det vel kanskje i orden?? Er det ikke også opp til kartvesenet å sjekke dette ut når det er samme etternavn på selger og vitnene?? Eller er det kun kjøpers plikt å gjøre dette på rett måte?? Takk for svar:-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Når vi skulle signere skjøtet stod det nokså tydelig at vitnene ikke kunne være i nær familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå