-Mariposa- Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Først var el på dag 14 med stripete strek, så på dag 18 ble den flyttet til dag 17 med tydelig strek, og i dag ble den igjen flyttet tilbake til dag 14 med stripete strek... Blir litt frustrert altså!!!
Giinaღ Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Dersom du har url til charten din kan jeg ta en titt på den
-Mariposa- Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Takk, men når jeg ser på den selv så ser det temmelig tydelig ut at el var på dag 14. Da er jeg på DPO 14 i dag. Har hatt mensmurringer i 2 dager, men ingen mens. men den pleier som regel å komme på dag 15 så jeg tar det helt med ro så langt Har sagt til meg selv at jeg får spise masse sjokolade om jeg får mensen, he he, så nå går jeg bare rundt og venter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå