Chicka™ Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Fader, er lei av idiotiske mennesker som MOBBER gravide som ikke klarer jobbe 100%..... Ja, jeg er gravid. Og pga graviditeten er jeg SYK! Slutt og baksnakk meg på msn og slutt og se stygt på meg på jobb.
Turid Laila Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Tullehøna! Du er ikke syk du er gravid, graviditet er ingen sykdom. ;-)*irritere Chicka* Regner med du vet at jeg har byttet nick? Håper for øvrig at min neste graviditet blir bedre enn den forrige.
Chicka™ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hehe, finnes ikke så mange hockeysnupper! Men jo, jeg er så forbannet.. Kommer på jobb idag, og de hvisker og tisker og skriver på msn. Baksnakker meg og håner meg. FADER, drittfolk.... Og den plassen tvinger jeg meg selv til å jobbe på? WHY liksom? Grrr.....
Turid Laila Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Æsj, det skjønner jeg veldig godt. På jobben min er det ikke sånn. Men igjen så er det jo stort sett mannfolk på min jobb da. Ei som har vært sykemeldt så og si hele svangerskapet kom innom med den nydelige lille i dag, og det var så koselig! Er skikkelig babyboom om dagen, på jobben og blandt folk jeg kjenner :-) Håper de tar seg sammen på drittjobben! Og god bedring.
Chicka™ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2008 Hmpf! Jah.... Hjelper jo ikke på at vi har ei med termin i januar som ikke har en eneste sykedag..... Åååå, når skal spiren din sitte da? Du henger litt bakpå nå ass...
Turid Laila Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Njææ, håper jo at den sitter nå da. Forrige mnd. begynte vi akkurat litt for sent tror jeg. Tror vi startet rett etter eggløsningen hadde vært... Så satser på at det går nå :-)
Chicka™ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2008 Hmmm, du rekker vel akkurat IKKE en sen juni-baby denne gangen!! Hehe.... Her blir jo det april da, men tenk, jeg skulle egentlig hatt termin nå på julaften! Sykt....
Turid Laila Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, rekker vel ikke det nå nei, da må han komme tidlig i hvert fall. Lille rakk jo heller ikke å komme i juni. Bursdagsmessig så håper jeg det tar litt tid før den sitter, for alle har jo bursdag samtidig i våre familier :/
Chicka™ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, selv var jeg jo livredd for å få enda en junibaby i hus. Da hadde vi hatt 3 stk søsken med bursdag i juni! HAHA.... skulle tatt seg ut.. Greit vi får feriepenger da, men hallo!!!! April passer perfekt:D
Turid Laila Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, mars/april hadde vært veldig fint. Da er det bare en som har bursdag hos oss. Så kommer mai, juni og juli og ALLE har bursdag :/ Men men det får gå, så lenge han får egen bursdag, det er det viktigste.
Turid Laila Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Hvis du lurer på hvorfor jeg sier han, så er det fordi jeg tviler på at vi klarer å lage en jente, hehe.
Chicka™ Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. oktober 2008 Hehe, jeg sier HAN selv... Er nok en liten gutt her... Om ca 3 uker får vi se da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå