Gå til innhold

dere over 30 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke vært her siden før Jørgen blei født.

Jeg føler meg nesten gammel nå som jeg er 34 år og gravid med nummer to.

Flere her som er som meg med nesten samme termin :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Jeg fødte også nr 1 i 2006 (mai), og venter nr 2 ibegynnelsen av desember. Og du,- 34 år er ingen alder ;-) Jeg har rukket å bli 37 år selv. Jeg har angret litt på at jeg begynte litt sent i forhold til å kunne få flere barn. Hadde nok ønsket med enda en hvis jeg hadde "bare" vært i din alder ;-)

Lykke til.

Skrevet

Er førstegangs og 36... Har termin 23. nov =)

Gammel er vi - ihvertfall ift maaaange andre ;-)

Skrevet

Jeg er også gammel røy på 32, og har termin samme dag som deg:-), det er min nr 2 i magen!

Hvor skal du føde da?

Skrevet

Jeg fikk førstemann da jeg var 32, nummer to en måned før jeg fylte 35 og nå er jeg 37 (ble det i juli) og venter nummer tre om 5 dager. Av mange grunner er jeg veldig glad jeg ikke ble mor før jeg var 30. Det eneste positive, for min del, ved å føde i tjueårene er vel "energimengden". Hadde absolutt ingen venner som fikk barn da heller - alle får nå i trettiårene. Men jeg bor i Oslo, og her er det høyere alder på førstegangsfødende.

Skrevet

Er 33 og har termin i begynnelsen av november, 1. barnet mitt :)

Skrevet

Ble 34 i August, venter min første 13. November.

Så du ser, du er ikke alene :-)

Skrevet

Er 33 år og termin den 29.oktober. Første baby!

Skrevet

Jeg fødte mitt 1 barn i 2001 og venter mitt 2 barn nå.Termin om 3 dager.Jeg er 34 år og føler meg ikke gammel men synes at dette svangerskapet er vanskeligere enn det 1.Om det har med alderen å gjør eller ikke er ikke godt å si

Skrevet

Heisann.

Jeg venter gutt nr 3 28 november og er snart 34 år, uff så gammelt det høres ut.... hehe.... (de andre to er 7 og 4) Jeg skal føde på SUS

Skrevet

Jeg fikk førstemann i 2003 og venter nr. 2 når som helst. Er nettopp fylt 37. På mange måter er det fint å få barn såpass sent i livet, men samtidig kunne jeg godt ha tenkt meg å få barn tidligere for å ha større mulighet til å få flere. -og må si at utdanning og jobb ikke har vært på langt nær så interessant og givende som å være mor, så ville nok valgt annerledes hvis jeg skulle levd omigjen :)

Skrevet

Gravid med førstemann og 33 år...

Skrevet

Hei alle sammen

Hyggelig at vi er endel over 30 her inne da,

får kanskje mere tid her nå som jeg blei 100% sykemeldt.

Jeg skal føde på A-hus som sist og greit å få helt nytt sykehus også :)

Så sant vi føder etter 1.november da :) Promp var jo ett morsomt navn hehe.

Skrevet

Hei, jeg synes også dette svangerskapet er tyngre enn det første.

Føler magen er myye i veien nå, og får ikke lekt og kost meg med nr 1 på samme måte som jeg er vant med. Så vi gleeder oss til bebissen er ute av magen og vi kan komme i gang med tobarns-foreldre rollen:-)

Skrevet

jeg er straks 32 og venter nr 2 nå i slutten av desember.

fikk nr 1 da jeg var 22, så det var kansje på tide med en til:-))

Skrevet

31 og førstegangs. Fleste i jentegjengen ble 30 før de begynte på barneproduksjonen :).

Skrevet

Hei! Jeg har nettopp fylt 38, og venter nr. 3 i desember. Fikk førstemann da jeg var 30 år. Da lå jeg på snittalderen for førstegangsfødende i Oslo. De fleste av våre venner fikk sin første rundt 30 år. Men det er ikke mange som har gått for nr. 3 :-)

Jeg har hatt et helt greit svangerskap, ganske likt som de andre, men tempoet er selvfølgelig høyere når man har to fra før, så blir litt ekstra sliten. Har bekymret meg mer for kromosonavik i dette svangerskapet enn i de forrige, da risikoen jo øker med alderen. Men alle tester er heldigvis fine, så nå bare gleder jeg meg:-). Føler meg ikke så gammel heller jeg!!

Skrevet

Jeg er 34 og venter nr 2 på lillejulaften :)

Fikk nr 1 da jeg var 31.

Skrevet

er 32 jeg og, venter nr 3, men her er det nok hvertfall på tide, for mine andre er blitt 10 og 13... snart bæssmor vel?? =)

Skrevet

Hei

Er 33 og venter nr 2. Har termin 14 november men skal ha keisersnitt så det blir nok månedsskifte okt/nov. Mitt første barn fikk jeg i 96. Skal på ahus

Skrevet

Jeg er i samme gjeng som dere. 36 år og fikk første i 02 andre i 06 og nå kommer nr 3 engang i løpet av oktober, november. Har historie med igangsettelse på svangerskapsforgiftning så jeg er egentlig innstilt på å bli lagt inn når som helst nå, selv om alt ser fint ut....

Kjenner igjen lusa på gangen : D Skal føde på Ullevål.

Men dette svangerskapet har egentlig vært lettere enn de to første, til tross for alderen som stiger.

Leste at det var fysisk beste å få barn i 20-årene, men psykisk best å få dem i 30- årene. Så da er det jo noe godt ved begge deler!

Vi skal være lykkelige at vi faktisk har barn i magen, for det er mange på vår alder som ikke får!

Skrevet

Jo ho jeg er 32 og venter nr 3 i begynnelsen av desember. Har ei på 5 og ei på 3 fra før. Kan ikke si jeg føler meg så gammel av den grunn:o))))

Skrevet

35 år og venter nr 2. Var 30 når eg fekk nr 1.

Men, fleire barn enn dette blir det ikkje nei. For dette svangerskapet er verre enn det forige. Det gjekk jo som ein leik det, men denne gangen har det vert meir slitsamt. Men, kan jo rekne med at eg ikkje kjem til å gå over tida denne gangen, men kan bli igangsatt før tida viss blodtrykket stiger enda meir.

Skal til jordmor i dag, så det er jo litt spennande å vite korleis blodtrykket er no. Har lett svangerskapsforgiftning som eg hadde sist gang.

Skrevet

jeg er 33 og venter nummer to om 20 dager. Gruer og gleder meg til fødselen, men skal nyte permisjonen litt nå først håper jeg... Jeg er glad for å få nummer 2 på denne siden av 35 - kanskje kan det bli en tredje også?! ...men det er egentlig ikke helt tiden for å tenke på det ;-)

Skrevet

Hei jeg er 33 og venter nummer to 19 desember har fra før en tulle på født i juli 04

klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...