desemberbaby<3 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Jeg sendte inn søknad til nav om engangsstønad for 3 uker siden. Noen her som har erfaring om hvor lang tid det tar før man får pengene? Trenger de til å handle inn de siste tingene. Litt utålomdig;)
desemberbaby<3 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. oktober 2008 Ingen som har noe peiling på det??????
Elise18.11.08 Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg ville ringt inn å spurt!! De trenger å bli MAST på.. Av mine erfaringer og av alle historier jeg har hørt her så er det det beste.. De kan være veldig treige.. Noen steder kan de bruke opp til 2-3mnd! Lykke til:)
desemberbaby<3 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2008 Ja får ringe dem i morgen å høre. Rart de skal bruke så lang tid. Er jo ikke akkurat veldig komplisert den søknaden. Men men. Nav er nav.
Tonjepuus89 Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Tror det tok ca 3-4 uker fra jeg sendte inn søknaden til pengene var på konto! pengene ble overført samme dag som de sendte meg svar på søknaden, så jeg hadde pengene på konto før brevet var kommet i postkassa=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå