Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hva syns dere om navnet Cassander? Syns det er fint eg og samboer Men noen syns det er ett litt rart navn, hva syns du?
cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 jenta vår skal hete cassandra, så var litt merkelig å høre det som gutte navn, syntes det var stiliig:)fint navn
WPW Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg ville ikke kalt barnet mitt det. Men jeg ville heller ikke brukt navn som Leander eller Samuel eller mange av de andre populære navnene jeg har sett mange på BIM har som favoritter. Selv er jeg mer fan av vanligere navn..som kanskje ikke er så vanlige lenger siden alle er så kreative med navnvalg om dagen;)
Tita&Tage Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg syns det var uvant og ikke spesielt fint, dessverre. Men smaken er jo forskjellig Og det er jo dere som skal like navnet.
AO3 Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg likte det ikke, beklager... Men det er jo dere som foreldre som skal like det, ikke alle andre!
mamarama og lille banan Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 likte det ikke særlig jeg heller....men det er jo smak og behag som meg80 *fødeklar* sier her. det er dere som skal finne et navn dere liker, ikke alle andre liker
MintCondition Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Ikke fint, virker stivt og egenkonstruert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå