Gå til innhold

Ammer dere fortsatt?


betty74

Anbefalte innlegg

Eller har dere sluttet, bevisst eller fordi babyen ikke vil ha lenger?

Jeg ammer enda, men det synger på siste verset. Føler jeg har gjort jobben min nå når snuppa fyller 1 år på torsdag, men foreløpig synes jeg det er vanskelig å slutte tvert. Mulig at misslykket nattavvenning hadde gått greiere hvis jeg samtidig hadde sluttet å amme... Noen mer erfaringer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ammer enda og jenta mi blir 1år i slutten av mnd. Hun elsker puppen, og koser seg veldig (bruker ikke smokk, men får ikke ligge til puppen i all evighet heller da..). Tror jeg ammer 5-6 ganger i døgnet, og kommer sikkert til å fortsette en stund til..Selvom jeg egentlig vil slutte...men har ikke hjerte til det...enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ammes det en del enda. Jenta er fyllt 1 år, hun er såå glad i puppen. Siden jeg nettopp er begynt å jobbe ammer jeg "kun" på morgen, ettermiddag, kveld og natt...

 

Har såå vondt i puppene på dagtid, de er helt sprengt... Så har nok melk hvertfall...

 

Håper å kunne amme en stund enda, syns der er kos jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat samme her!

hun fikk egentlig bare pupp morgen og kveld, men siden jeg har begynt å jobbe, og hun aldri har sovt en hel natt, orker jg ikke bysse og styre en time hver natt. da får hun heller litt pupp sånn at vi få ross litt søvn alle tre...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her ammes det fortsatt! Han elsker puppen.. Morgen/formiddag(før lur) og kveld...

Har en del som komenterer om jeg ikke SNART skal sutte liksom, men jeg syns det er kos jeg:)

 

Må på sykehuset og ha en overnatting nå snart (i en annen by) og lurer svært på hvordan det kommer til å gå siden han er så avhengi av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa her er også rett og slett avhengig!!

når far skal legge om jg f.x jobber, så ender det stort sett mde hyyylskrik og tårer.. men, men. hun må jo bare vnde sg til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ammer litt fortsatt ja, men det går mot slutten nå merker jeg. Er slutt på nattammingen, så det er bare morgen og kveld, av og til bare morgen. Har minsket enormt på melkemengden i det siste, tror ikke det er mange dråpene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet etter 4 mnd, da ble han helt uintr. (han fikk tillegg helt siden fødselen) men må bare si jeg er imponert over dere som holder på enda .. KJEMPE BRA !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi koser oss med puppen- morgen og kveld og noen ganger litt iløpet av dagen også. Han ville nok gjerne hatt litt om natta også, men begynte å gi flaske med vann på natta for noen mnder siden. Funker ganske greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...