♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg tror jeg klikker snart - er så sykt trøtt og sliten!!! Mini våkner HVER eneste time HELE natten (og er dermed trøtt og grinete på dagtid), og har gjort det i to uker nå! Trenger bare å gi henne smukken så sover hun videre, men når søvnen blir avbrutt hver time... blir helt ødelagt jeg. Ser her på DiB at flere har opplevd det på barn i alderen 4 - 6 mnd, men kan noen fortelle meg hvor lenge denne fasen varer før jeg bestiller polstret rom på Gaustad?
anne* Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 vi har det fortsatt ofte sånn.... mini er 7mnd her, og har holdt på siden ca 5mnd. sikkert ikke det du ville høre dam men:) vi har netter innimellom som er veldig bra, så vi ser jo at det sikkert kommer til å gå seg til, men vi er akk så trøtte!
♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Huff!!! *River meg i håret* :'o(
Gjest hovedinnlegger Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Det var slik vi fant ut at det var tid for å begynne med grøt!!! Vi foret på, og straks ble det bedre nattesøvn :-)
anne* Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Det hjelper bare på ca 50% av ungene medinnføring av mat. Vi har hatt fast føde i 2mnd, men like urolig om natta. Men på de to månedene har hun lært å krabbe og å reise seg - jeg tror det er årsaken til våre slitsomme netter. Så mye som skal trenes på
Gjest hovedinnlegger Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan er det med soving på dagen - tid for litt omlegginger i rutinene, antall sovinger eller lignende?
It's all about me Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Sover hun på rommet deres så flytt henne ut. Da har det iallfall gått fra hundre-og-ørten oppvåkninger til maks en hver natt på mine to barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå