Gå til innhold

VÅKNER HVER TIME HELE NATTEN!!!!! 5 mnd gml

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg klikker snart - er så sykt trøtt og sliten!!! Mini våkner HVER eneste time HELE natten (og er dermed trøtt og grinete på dagtid), og har gjort det i to uker nå! Trenger bare å gi henne smukken så sover hun videre, men når søvnen blir avbrutt hver time... blir helt ødelagt jeg.

Ser her på DiB at flere har opplevd det på barn i alderen 4 - 6 mnd, men kan noen fortelle meg hvor lenge denne fasen varer før jeg bestiller polstret rom på Gaustad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har det fortsatt ofte sånn.... mini er 7mnd her, og har holdt på siden ca 5mnd. sikkert ikke det du ville høre dam men:)

vi har netter innimellom som er veldig bra, så vi ser jo at det sikkert kommer til å gå seg til, men vi er akk så trøtte!

Skrevet

Huff!!! *River meg i håret* :'o(

Gjest hovedinnlegger
Skrevet

Det var slik vi fant ut at det var tid for å begynne med grøt!!! Vi foret på, og straks ble det bedre nattesøvn :-)

Skrevet

Det hjelper bare på ca 50% av ungene medinnføring av mat. Vi har hatt fast føde i 2mnd, men like urolig om natta. Men på de to månedene har hun lært å krabbe og å reise seg - jeg tror det er årsaken til våre slitsomme netter.

Så mye som skal trenes på:)

Gjest hovedinnlegger
Skrevet

Hvordan er det med soving på dagen - tid for litt omlegginger i rutinene, antall sovinger eller lignende?

Skrevet

Sover hun på rommet deres så flytt henne ut.

Da har det iallfall gått fra hundre-og-ørten oppvåkninger til maks en hver natt på mine to barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...