Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. oktober

- Tigerlilly 31 år, Sykehuset Fredrikstad,venter 1 mann(gutt)

- Discovery 31 år, KK-BERGEN, nr 2-prinsesse, har en gutt på 3år

- K-og-Lillegutt, 30 år, Bærum Sykehus, førstegangs, venter en gutt :)

- Fjonka, 30 år, ullevål Abc venter nr 3, vet ikke kjønn:) har en av hver fra før

- Mona82, 26 år, Tønsberg (SiV), førstegangs, venter en liten gutt :)

- 82glad, 26 år. Trondheim/St.Olavs, venter jente:)

- lillemor83 25 år, Ahus, førstegangs, venter jente =)

- høygravid- termin 1 oktober. 22 år. Føder på Namsos sykehus, førstegangsfødende og venter ei lita jente, som skal hete Margrethe! :)

 

2. oktober

- LykkeLinn, 26 år, NS Bodø,1. gangs og venter ei jente

 

3. oktober

- Helene80, 28 år, Lier, venter mitt første og det blir en gutt

- Marie_85*høygravid*, 22år, Bærum sykehus 1. gangs og vet ikke hva som lurer der inne:)

- Nette25, 25år, venter jente, Ullevål (B), 1.gangs

 

4. oktober

- Litjmora, 23 år, Ahus, venter en gutt

- Tigerbebi, 32 år, Stavanger, 2.gangsfødende, venter lillebror til storesøs på 5

- Ophee, 21år, alta, førstegans

- Friluftsjorunn venter gutt, førstegangsfødende, skal føde i Bodø.

 

5. oktober

- theresa80, 27 år, Kristiansand, venter ei jente

- cecilie91, 17 år, skien, venter på en gutt

- lykkelig mamma m/spire, 25 år. skal føde ved NLSH Bodø, vet ikke kjønnet, har ei jente på 3.5år fra før:)

- Snupp@ med nr 3

- Sjokoko

- *okotober-spira*

 

6.oktober

- rubin, 32 år, føde på Ahus, venter nr 4, en jente (har 2jenter og en gutt fra før)

- Titalita, 31 år, St. Olavs, venter nr 2, vet ikke kjønn, har en jente (2 år) fra før.

- Raajohan,29 år,Hammerfest,venter nr 3 ,en liten gutt=) Har jente å gutt fra før!

- Camilla 25 år,Bodø, førstegangs venter jente.Norlandssykehuset Bodø

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke født....

Har termin i dag, men har hele tiden vært sikker på å gå over.

Ønsker meg lørdagsfødsel denne uken jeg :)

Skrevet

Nei har ikke det. Så kjedelig. Tenk her har jeg gått og telt i 100 dager på en dag som det ikke skjedde noe på. Grrr, det er sååå kjedelig å gå over:(

Skrevet

nei!

 

det er tungt å vente.

 

fødestøv til alle på lista som ikke har født!

 

*********************************************************

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

*********************************************************

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

***********************************************************

Skrevet

Jeg har født :o) 29 sept.

Det ble en september baby som kom ut 16 dager før termin :o) ikke var han liten heller 3570g og 50cm

Skulle egentlig ha KS i morgen men veslegutt hadde ikke tid til å vente så lenge. Han hadde heller ikke tid til å vente slik at de fikk plukket han ut så det ble en vanlig fødsel. Men jeg fikk medisin for å stoppe/dempe riene noe som for meg gjorde at jeg fikk en veldig fin fødsel med lite smerter. En kan nesten si at det sa plopp så var han ute på 3 pressrier.

 

Lykke til alle sammen.... er så glad jeg er ferdig :o) :o) :o) :o) :o)

Skrevet

Jeg har heller ikke født. Termin i går. theresa80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...