Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 1. oktober - Tigerlilly 31 år, Sykehuset Fredrikstad,venter 1 mann(gutt) - Discovery 31 år, KK-BERGEN, nr 2-prinsesse, har en gutt på 3år - K-og-Lillegutt, 30 år, Bærum Sykehus, førstegangs, venter en gutt - Fjonka, 30 år, ullevål Abc venter nr 3, vet ikke kjønn:) har en av hver fra før - Mona82, 26 år, Tønsberg (SiV), førstegangs, venter en liten gutt - 82glad, 26 år. Trondheim/St.Olavs, venter jente:) - lillemor83 25 år, Ahus, førstegangs, venter jente =) - høygravid- termin 1 oktober. 22 år. Føder på Namsos sykehus, førstegangsfødende og venter ei lita jente, som skal hete Margrethe! 2. oktober - LykkeLinn, 26 år, NS Bodø,1. gangs og venter ei jente 3. oktober - Helene80, 28 år, Lier, venter mitt første og det blir en gutt - Marie_85*høygravid*, 22år, Bærum sykehus 1. gangs og vet ikke hva som lurer der inne:) - Nette25, 25år, venter jente, Ullevål (, 1.gangs 4. oktober - Litjmora, 23 år, Ahus, venter en gutt - Tigerbebi, 32 år, Stavanger, 2.gangsfødende, venter lillebror til storesøs på 5 - Ophee, 21år, alta, førstegans - Friluftsjorunn venter gutt, førstegangsfødende, skal føde i Bodø. 5. oktober - theresa80, 27 år, Kristiansand, venter ei jente - cecilie91, 17 år, skien, venter på en gutt - lykkelig mamma m/spire, 25 år. skal føde ved NLSH Bodø, vet ikke kjønnet, har ei jente på 3.5år fra før:) - Snupp@ med nr 3 - Sjokoko - *okotober-spira* 6.oktober - rubin, 32 år, føde på Ahus, venter nr 4, en jente (har 2jenter og en gutt fra før) - Titalita, 31 år, St. Olavs, venter nr 2, vet ikke kjønn, har en jente (2 år) fra før. - Raajohan,29 år,Hammerfest,venter nr 3 ,en liten gutt=) Har jente å gutt fra før! - Camilla 25 år,Bodø, førstegangs venter jente.Norlandssykehuset Bodø
Tita&Tage Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har ikke født.... Har termin i dag, men har hele tiden vært sikker på å gå over. Ønsker meg lørdagsfødsel denne uken jeg
Snupp@ med 3 barn Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Nei har ikke det. Så kjedelig. Tenk her har jeg gått og telt i 100 dager på en dag som det ikke skjedde noe på. Grrr, det er sååå kjedelig å gå over:(
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 nei! det er tungt å vente. fødestøv til alle på lista som ikke har født! ********************************************************* *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ ********************************************************* ^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ ***********************************************************
Snart er vi 5 "07okt" :-D Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har født ) 29 sept. Det ble en september baby som kom ut 16 dager før termin ) ikke var han liten heller 3570g og 50cm Skulle egentlig ha KS i morgen men veslegutt hadde ikke tid til å vente så lenge. Han hadde heller ikke tid til å vente slik at de fikk plukket han ut så det ble en vanlig fødsel. Men jeg fikk medisin for å stoppe/dempe riene noe som for meg gjorde at jeg fikk en veldig fin fødsel med lite smerter. En kan nesten si at det sa plopp så var han ute på 3 pressrier. Lykke til alle sammen.... er så glad jeg er ferdig ) ) ) ) )
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har heller ikke født. Termin i går. theresa80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå